Hey Aminos! Sidder der nogen selvstændige reklame/kreative herinde, som bruger et projektstyringsværktøj, jeg bare ikke kender endnu? Jeg leder efter et system, der kan håndtere projekter/tasks og som er integreret med noget timetracking. That's it. Jeg har arbejdet med Basecamp, OmniFocus, Podio, Asana og Evernote... men de er alle lidt overkill ifht. jeg kun er mig og ikke har brug for at collaborate. Kan det virkelig passe at man skal ud i forkromede løsninger, hvor man bare slet ikke får udnyttet halvdelen af systems team-features - bare fordi at man er én mand og gerne vil ha' lidt overblik? Tak for hjælpen... og go' lørdag herfra :-) /H |
Vi arbejder med Daylite til Mac til at styre alle vores projekter i huset.
Vi sidder normalt med 50-70 åbne opgaver som man ikke skal huske i hovedet, derfor skal der projektstyring til.
Daylite et koblet op på vores mailprogram, så inden mailen skal sendes til kunde bliver "Next action" udfyldt.
Daylite arbejder udfra en metodik kaldet GTD (Getting Things Done), som vi også har i snart et års tid. Det kan klart anbefales at læse om 😉