Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drengerøvstest - Surströmning? :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Hvor den kan købes i DK ved jeg ikke. jeg fik en af mine venner til at tage en dåse med fra Sverige.

1. Åbn dåsen under vand, det kan forkomme at noget af indeholdet ryger ud, da der er tryk på.

2. Tag handsker på når du åbner dåsen, du vil ikke kunne vaske lugten af, og der vil gå flere dage før den forsvinder.

3. Åbnes udendørs, helt klart, lugten sætter sig fast i ting og der vil gå lang tid før den forsvinder igen.

4. Lugten var uudholdeligt, og smagen ligetil. Måske er det bare mig som er en vatnisse :)

Held og lykke med det :)

Tak for dine råd, nogle af dem vil jeg dog prøve at undgå. F.eks. at åbne den under vand. Måske er det klamt, men det er da en af de ting der gør det sjovt at kigge tilbage på. :)

Jeg vil helt klart tage noget gammelt tøj på, som bare skal smides ud efter. Tænkt hvis man fik lidt af vandet på sin skjorte. Tror umiddelbart at også at jeg ville være et vatnisse når det kommer til sådan noget, er lidt kræsen så kunne slet ikke forestille mig at spise det. Men det skal nu alligevel afprøves hvis det bliver muligt at anskaffe en dåse inden der bliver holdt byfest her i området. :D

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Jeg har i forbindelse med et tidligere arbejde boet ~1½ års tid i Stockholm. En af mine daværende kolleger fortalte mig at brandvæsnet var blevet kaldt ud til et gaslæk i en bygning på Södermalm (del af Stockholm).

Da brandvæsnet kom frem, var der intet gaslæk, i stedet kunne de konstatere at underboen til ham der havde tilkaldt dem, sad og spiste surströmning på sin terrasse. Lugten var så stærk at overboen, der ikke var svensker og derfor ikke kendte til lugten af surströmning, havde troet at det var et gaslæk.

Hold da op, så må det være en afskyelig lugt der kommer ud af dåsen, hvis man ligefrem kan forveksle det med et gaslæk. :D

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 6
Fra  Surstrømming.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Surstrømming.dk 😉

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)