Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring med hjerne og hjerte - hvad synes I om siden?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg tidligere har skrevet om herinde, så har vi arbejdet på at få udviklet en online platform for indgåelse af sponsorater. Vi er nu kommet så langt, at vi har en beta-version klar (den har været online i en lille måned). Der mangler enkelte tilretninger, ligesom dele af siden er lukket af.

De første testbrugere har oprettet sig, og vi modtager generelt rigtig meget positiv respons - både hvad angår design, brugervenlighed og koncept. Dog består vores nuværende testbrugere af den sponsorsøgende part (idrætsforeninger og sportsudøvere), hvorfor vi gerne vil have inputs fra virksomheder og privatpersoner.

- Hvad er din mening om konceptet?

- Hvad synes du om designet/opbygningen?

- Finder du som virksomhed siden interessant, med henblik på at finde alternative markedsføringskanaler?

- Er der anden info, du synes burde fremgå af sponsorprofilerne?


Link til siden:http://beta.sponsordb.dk

Jeg vil sætte stor pris på jeres feedback (positivt som negativt), og står du selv og mangler sponsorer til din sport, er du selvfølgelig også meget velkommen til at oprette en sponsorprofil.

Med venlig hilsen

Jesper Krog
SponsorDB.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil blot lige gøre opmærksom på, at at ovenstående link sender dig direkte til sidens forside, som i øjeblikket er henvendt til sponsorudbydere (idrætsforeninger, sportsudøvere m.m.). I øverste højre hjørne, kan du klikke over på virksomheds-delen, hvor der er mulighed for at søge efter potentielle samarbejdspartnere. Bemærk at vi stadig kører beta-test, så udvalget er endnu ikke så stort.

Hvis du følger dette link, får du direkte adgang til virksomhedsdelen på SponsorDB.dk

Jeg ser meget frem til jeres feedback!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt tosset med idéen. Jeg bruger selv penge på at promovere mine projekter indenfor bl.a. esport, for det kan være virkeligt billigt og effektivt, da du rammer en meget koncentreret målgruppe mod ofte relativt små beløb (læs: unge mænd). Din side gør det jo lettere at vælge og vrage imellem projekter man vil "støtte", og samtidig kan få en god portion eksponering ud af. 

Samtidig kan det give incitament til at udvide ens horisont mht. sponsorater. Hvis en judo klub ansøger om et ydmygt sponsorat, så må det da være guf for en lille webshop. Det er jo potentielle kunder - kunder man muligvis ikke havde fået, hvis ikke man havde givet det sponsorat igennem jeres portal. 

Jeg har netop signet up som betatester. Jeg har dog utroligt mange problemer med det :D Jeg har fået en email med pw i, men når jeg logger ind kan jeg ikke ændre det, og nu kan jeg ikke logge ind igen. :D

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Tak for dine rosende ord.

Du har helt ret; sponsorater kan virkelig være en effektiv og direkte vej til flere loyale (og ofte lokale) kunder, såfremt det gribes rigtigt an fra begge sider - både sponsorudbyder og sponsor.

Med hensyn til dine login-problemer, så send mig en e-mail på info@sponsordb.dk - så får vi det løst :)

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper :) 

Jeg er bestyrelsesmedlem i min lokale fodboldklub, og jeg vil lige snakke med sponsorudvalget om at få os oprettet inde på jeres side. Det virker som en rigtig fornuftig service! :)

Har du en mail jeg kan sende feedback på, når jeg får gennemtestet systemet? 

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Det er du ihvertfald meget velkommen til, og tak for de rosende ord :)

Du kan sende feedback til info@sponsordb.dk

Rigtig god aften!

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 80
Fra  SponsorDB.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke flere, der har kommentarer til siden? Alle er meget velkomne med deres inputs - hvad enten du repræsenterer en idrætsforeninger, en virksomhed eller blot interesserer dig for online startups.

God dag til alle derude!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)