Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg opstarte virksomhed uden en adresse??

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En adresse er i dag mere et sted, hvor kunden kan komme forbi, hvis der er noget (ikke nødvendigvis afhente produkter), men måske aflevere dem og / eller give en personlig besked. Det kan man via adresseservice, ligesom den post der modtages kan sendes videre eller afhentes personligt.

Nogle virksomheder bruger det også, hvis de bor "langt ude", men gerne vil fremstå med en adresse i et bestemt område fx København.

Så så længe de informationer, der kommer til dig på adressen, kan komme videre til dig, så fungerer det fint.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke at jeg vil få brug af det, men det koster ikke yderligere at få de beskeder eller hvis kunder kom eller sådan noget?

Nu er det spray tan som jeg ville tage ud til folk og lave eller hjemme hos mig selv, så jeg ville ikke have kunder på dette kontor

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos NordicCall adresseservice koster det i hvert fald ikke noget, der er det 175 kroner per måned og det er så prisen og så hvis der skulle komme nogen forbi og lægge en besked.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jeg kan slet ikke se problemet i at oprette en virksomhed og bruge din egen adresse bare fordi du bor i en lejerforening det gør jeg også selv og jeg har intet problem haft med at have registret mit firma, her er mit kontor og alle papirere også så du kan vil gøre det samme ? Evt. være udkørende spraytan i stedet?

vil nævne jeg ikke har læst samtlige opslag inden min kommentar :-)

vh Jacob

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 10:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Dalgaard:

Jeg kan slet ikke se problemet i at oprette en virksomhed og bruge din egen adresse bare fordi du bor i en lejerforening det gør jeg også selv og jeg har intet problem haft med at have registret mit firma, her er mit kontor og alle papirere også så du kan vil gøre det samme ? Evt. være udkørende spraytan i stedet?

vil nævne jeg ikke har læst samtlige opslag inden min kommentar :-)

vh Jacob

Jeg forstår ikke at du får 1 stjerne for det indlæg, da der inter forkert er i dit forslag.

Trådstarter kunne starte med at læse sin huslejekontrakt og beboerreglement og står der ikke noget der, så er det bare at registrere virksomheden. Desuden er det de færreste boligselskaber der tjekker om der er cvr nr på adressen. Muligheden kan også være at det ikke er et problem at have virksomhedsadressen på privaten - men at aktiviteten skal udføres "ude".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jacob. det er en super ide, men rigtig mange boligforeninger tillader ikke at man driver forretning fra hjemmet. Det er der problemet opstår.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

nu er jeg ikke kendt på siden og har ingen ide om hvad du mener med 1 stjerne for hans opslag. Det har jeg i hvert fald ikke noget med at gøre. 

For det første så spørg jeg fordi jeg absolut er ny på området og ved hvor mange kloge hoveder der er herinde og jeg spurgte sådan set i min tråd om nogle var klar over om der var andre muligheder end have på sin egen adresse såfremt det ikke var tilladt. 

Syntes du har en enormt nedladende tone og det du skriver med at det skal stå i min lejekontrakt, var jeg ikke klar over, men det tager jeg til mig lige som alle de andre dejlige råd jeg får herinde. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

bacardil:
kun 175 kroner per måned

Det er billigt for adresse service sammenlignet med Regis,
som er meget dyre med store start gebyrer.

Inkluderer det også videre forsendelse af post?

Kan du ikke ringe til mig.

MVH fra Ejler Ottesen

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 17:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

MariaNielsen:

nu er jeg ikke kendt på siden og har ingen ide om hvad du mener med 1 stjerne for hans opslag. Det har jeg i hvert fald ikke noget med at gøre. 

For det første så spørg jeg fordi jeg absolut er ny på området og ved hvor mange kloge hoveder der er herinde og jeg spurgte sådan set i min tråd om nogle var klar over om der var andre muligheder end have på sin egen adresse såfremt det ikke var tilladt. 

Syntes du har en enormt nedladende tone og det du skriver med at det skal stå i min lejekontrakt, var jeg ikke klar over, men det tager jeg til mig lige som alle de andre dejlige råd jeg får herinde. 

Jeg har aldrig antydet at det er dig der har givet ham 1 stjerne. Det er ligegyldigt hvem det er, for han er ikke galt på den.

Jeg er ikke nedladende, blot direkte. Du forholder dig til hvad andre gør og tillader, lad være med at spilde tiden på det. Læs din kontrakt og dine papirer der enten er ordensreglement eller lignende. Og står der ikke noget der, så går du bare i gang.

Du kan faktisk ganske nemt se om der er andre i det område du bor i der er momsregistrerede. Du går ind her

http://cvr.dk/Site/Forms/CompanySearch/CompanySearch.aspx

indtaster vejnavn og postnr. - så kommer der givetvis en række virksomhedregistreringer op, og du kan så tjekke dem 1 for 1 om de er bosat i samme forening som dig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46479
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

stadigt enklest og mest sikkert - spørg din boligforening og hvis de siger nej, bed om link til hvor det står eller tilsendte regler.

Om andre har oprettet cvr og er sluppet fint fra det er jo igen hvad andre gør og ikke nogen garanti mod bøvl - så spørg boligforeningen. Mange boligforeninger har som udgangspunkt at man ikke må, men giver tilladelse hvis det er noget der slet ikke kan genere naboer eller skab en masse kørsel/parkering

Tirsdag morgen kan du ha det helt konkrete svar fra dem og så kan du tage beslutning om evt alternativer derefter

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)