Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Le Mans & Audi Nr. 1

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kære Alle,

Hvilken muligheder har Audi Nr. 1 egentlig, hvis nu lægerne ikke giver Loic Duval et "go"?

- Er her nogen der med sikkerhed kan sige om de har en reservekører tilknyttet?

Bilen skal de nok få samlet, for ellers er der nok et par sponsorer som bliver riiiimelig sure! Men ja, hvad gør de, hvis nu at de ikke kan stille op med 3 kørerer? :) Måske om de har Allan McNish på speeddial? :D

Frank

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 7 person

Jeg er ked af at sige det, men dette er hverken et sportsforum, facebook eller lignende. Jeg kommer her for at læse iværksætter relevante emner og ikke sport.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Arne,

Jeg hører dig! Dog vil jeg skynde mig at sige at det blandt andet er derfor at jeg skrev det under "Hygge & Andet"...?

- Hvis det er helt forkert, så må en admin selvfølgelig gerne slette dette...

Frank

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Sikke dog et surt opstød. Det er jo skrevet i "cafe & hygge" men du er åbenbart en meget alvorlig mand.

 

bb

 

ha en rigtig go dag, hov det var jo heller ikke iværksætteri så det går nok heller ikke

Arne Graversen:

Jeg er ked af at sige det, men dette er hverken et sportsforum, facebook eller lignende. Jeg kommer her for at læse iværksætter relevante emner og ikke sport.

Fra Karlskrona
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arne Graversen:
Jeg er ked af at sige det, men dette er hverken et sportsforum, facebook eller lignende. Jeg kommer her for at læse iværksætter relevante emner og ikke sport.

Det var også en meget kryptisk overskrift, så jeg kan godt forstå du blev forvirret.

Hvis du ikke allerede ved det, så har de sat reservekører Mark Gene ind istedet. Selvfølgelig ikke optimalt, men det vil bilen næppe være heller. Jeg glæder mig sgu! 

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

De har mulighed for, at søge om, at de kan køre det med 2 kører. Hvis det går i gennem bliver det 24 sindsyg hårde timer! 


Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Rohde Nielsen:

Hej, 

De har mulighed for, at søge om, at de kan køre det med 2 kører. Hvis det går i gennem bliver det 24 sindsyg hårde timer! 


UPDATE - Læste lige at bilen er blevet opbygget igen, og Duval vil være tilbage på banen igen. :) 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arne Graversen:

Jeg er ked af at sige det, men dette er hverken et sportsforum, facebook eller lignende. Jeg kommer her for at læse iværksætter relevante emner og ikke sport.

Det er tilladt at springe indlæg over, hvor overskriften tydeligt refererer til emner man ikke interesserer sig for.

Hvor svært kan det være? 

Med venlig hilsen fra en, som sammen med husbond befinder sig foran skærmen hele weekenden for at se Le Mans.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Ergopartner A/S Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg tænkte nok at jeg ikke havde gjort noget forkert! :) Takker...

Fru Hartmann, så er vi 3 indtil videre da. Jeg følger med fra kval, til slut... Eller til hvis "håber ikke det sker", hvis der sker noget med Toms bil, så han udgår... Hvis det sker, så mister jeg nok motivationen til at se med! :)

Vh. Frank

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)