Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler den gyldne måde!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Www.summerwear.dk Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer! :) 

På min side, får jeg en masse besøg, men siden konverterer vildt dårligt :) 

www.summerwear.dk

Kunne være fedt, hvis I gad være kristiske, ikke svine til, men bare hjælpe :) 

På forhånd tak! :) 

Mvh.!

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er lige en liste af de ting jeg mener kunne være med til at hjælpe dig på vej.

Kan du ikke oplyse hvad du mener med at konverterer vildt dårligt? Snakker vi under 1%?

Hvor kommer dine besøgende fra?

Liste af "problemer"

1. Dit banner "Sommer klar" fortæller fint at du har gratis levering. Men hvorfor har du valgt en lys skrifttype som ligger ovenover et lyst område. De fleste mennesker vil helt misse at det stod der. Brug større kontrast i dine farvevalg.

1.1. Som opfølgning til det første, så skal du sikre dig at du skilter med dine fordele! Jeg havde samme problem omme på min hjemmeside, med at når først folk var gået til en produktside, så kunne de ikke se alle de gode fordele som jeg gerne vil vise frem. Det løste jeg med et top banner som vises på ALLE sider. Du kan se det her: www.cooltights.dk hvor jeg viser mit: Fri fragt, gode anmeldelser og alle betalingskort.

2. Jeg spottede hurtigt at du ikke har listet dankort som betalingsmåde. Du er nok som minimum nød til at have et ordentlig betalingsmodul, som kan tage imod det mest brugte kort i Danmark. 

3. Lav noget css, dine produkt sider, "svæver" meget. Hvilket gør det uoverskueligt at kigge på. Få lavet nogle "kasser" at putte dine ting ind i, sådan at det hele ikke bare svæver i et stort hvid område.

Der skulle gerne være lidt at arbejde videre med der :) 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra København
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 12
Fra  Prisbox.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas, 

Her får du lidt konstruktiv feedback. 

Under Solbriller var jeg inde på 3 tilfældige produkter, alle stod som "Ikke på lager" og så undrer du dig over ikke at konvertere? :)

Jeg synes din shop kræver et redesign, der virker mere lækkert og skaber den rette stemning. Når man skal have besøgende til at købe, kræver det at de føler sig tilpas. Præcis som en butik skal være indrettet pænt. Så jeg ville nok bruge 2-4.000 kr. på et redesign. 

Håber du kan bruge inputs. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)