Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler sparring i nyt branche specifik online koncept.....digital rådgiver..

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart efter sommer lancere jeg nyt koncept til en specifik branche i danmark, senere såfremt det tages godt imod, udrulles til andre lande, men den tid den glæde - lige nu og her kort får launch, er jeg begyndt at vakle i den forretningsmæssige del af konceptet - skal jeg tage penge for  noget af det, det hele eller hvordan skal jeg strikke det sammen ( det er modul opbygget ) - det er et online system bygget som et Saas system - ready to go, men så alligevel er der nogle sten på vejen..

Det jeg søger er en person som jeg kan sparre med, mod betaling selvfølgelig, forventer ikke at få kvalificeret sparring gratis!

Men personen må gerne have erfaring med udrulling af internet koncepter, nationalt, som internationalt, gerne noget i stil med just eat, dinero, e-conomic, hootsuite, miinto,  timelog, eazyproject mv. 

Det hedder vel officelt digital rådgiver, men vil en egentlig helst tale med en der har hands on erfaringer..

Ideer og forslag til hvem det kunne være jeg skulle forsøge at at få fat i modtages med gerne.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)