Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsundersøgelse

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Min com gik ned før, og ved ikke helt hvordan jeg skal slette fejl-indlægget??

 
Men mangler et sted hvor de laver billige markedsundersøgelser, håber I kan hjælpe!
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket marked opererer du på og hvilke produkter sælger du?
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

det er nyt produkt som dsv ikke kan komme videre ind på, men det har med sundhed at gøre.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, det kan bare være nemmere at finde god hjælp, når man kender f.eks. branchen!

 
Prøv at tage fat i f.eks. Carsten - Tilfredse-kunder.dk her fra amino eller søg på amino efter tidligere indlæg omkring det samme... Der er en del gode links!
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, det vil jeg forsøge!
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Alt afhængig af hvor omfattende kravende er til tid og markedskendskab er det også en mulighed at pusse en markedsføringsøkonom på sagen. De skriver hovedopgave fra marts til sidst i april, og dette er ofte markedsanalyser. Ved ikke hvor gode de er, men der er vist nogle guldkorn imellem, også er de helt gratis.
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak,

det lyder da som en go idé! Det er ikke specielt krævende, men helt sikkert en go opgave for dem der vil prøve. Hvis de selvfølgelig kan lokkes
 
Hvordan kommer man i kontakt med dem? Ringer til skolen eller?
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan evt. gå ind på www.diskolys.dk og finde min email, så kan du skrive lidt om virksomheden, markedet og produktet, så kan jeg sende en mail rundt til dem fra min skole og høre om der er nogen der mangler en hovedopgave, så kan jeg sorterer de mest useriøse fra og sende resten til dig, hvis det var noget.
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak,

 
det lyder som en rigtig go idé, men sender først mailen i morgen tidlig! Har lidt travl lige nu,  men så skal jeg nok beskrive det hele for dig..
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stephan

Hvis omkostningerne skal holdes i bund kan jeg også foreslå HD studerende. De skriver store opgaver for virksomheder, hvor de f.eks. afdækker et marked.
Jeg er fornyligt, blev kontaktet af en HD studerende, der ønskede hjælp til en opgave, og hun kontakte os som analyseinstitut med erfaringer på området.

Du er naturligvis også velkommen til, at kontakte mig, og hører hvilke muligheder, du har for etableringen af en markedsundersøgelse.
Som før nævnt i tråden er det lidt svært, at forholde sig til, uden at kende produktet, markedet og kunderne.

Men HD studerende, der har statistik og arbejder med den slags, vil bestemt være en mulighed.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)