Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterangivelse - Moms (Blanket 31009)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg sidder og er så småt begyndt at tjekke op på regnskaber for 2. kvartal, og opdager så at at en faktura jeg åbenbart har set som dato 3/4-14 i stedet for 4/3-14, og dermed er den jo havnet i den forkerte stak (plejer ellers at gå igennem lidt før tid, for at undgå den slags dumheder).

Nå men nu til sagen, for jeg sidder så her og har kigget igennem mine tal for 1. kvartal, og kan se at den ikke er blevet indberettet til moms. Derfor står jeg nu og skylder lidt penge i moms.

Jeg håber på skat selvbetjening og henter blanket 31009, for at efterangive den manglende moms. Men jeg kan bare ikke åbne den? Har nyeste version af Adobe Reader, men når jeg åbner xfdf filen, så beder den bare om at downloade den samme xfdf fil igen.

Nogle der ved hvordan jeg får den åbnet? For har fundet blanketten som pdf, men der kan man ikke indtaste firmanavn, adresse og cvr.nr. Kun alle de andre felter.

Er der nogle skarpe hoveder, der ved hvordan jeg fpr liv i denne xfdf fil fra skat? Ellers er der jo ikke andet for end at det må vente til i morgen, og en snak med skats hotline.

OBS! Jeg lukker bare igen her med et svar:

Fejlen bestod i at skat, ikke var sat som et trusted site, det valgte adobe ikke at informere om på min Windows maskine, men en tur på macbook'en gav svaret og løsningen. Da først skat.dk var tilføjet, så kom al info med.

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er et mindre beløb, så ville jeg droppe besværet og inkludere beløbet i næste kvartals moms.

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)