Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Prestashop lagerstyring

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Coverlovers.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har et problem med prestashops lagerstyring. Når jeg aktiverer lagerstyring viser den et "på lager" mærkat på alle mine varer, på kategorisiden. Også selvom jeg har angivet at der er 0 af den pågældende vare tilgængelig. Den eneste måde jeg kan få den til at vise at varen er i restordre, er ved at deaktivere købsknappen på udsolgte varer. Men jeg vil gerne have at folk skal have mulighed for at bestille udsolgte varer - blot med information om forlænget leveringstid.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte det op sådan som jeg ønsker?

Med venlig hilsen

Anders

Anders Pedersen

Cravers.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Burde være muligt at fikse. Er det noget jeg skal give en pris på? Eventuelt kom med et link, hvis det er, så kan jeg lige kigge på det inden jeg giver en pris :-)

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Har du aktiveret  Allow ordering of out-of-stock products

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Anders :)

Den bedste løsning er at gå ind til dit produkt, og så under "Antal" ændre i den tekst som vises hvis din vare er udsolgt/restordre. 

Så ville jeg skrive "Restordre - Forventet levering 7-10 dage" eksempelvis.

Så vil kunden altid se dette inden de smider produktet i deres kurv, at de skal forvente længere leveringstid.

Dette er hvertfald den klart hurtigste og letteste løsning :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)