Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med min webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for tre måneder siden åbnet en webshop, der handler med økologisk baby- og småbørnstøj, økologiske metervarer til børn, samt snitmønstre og økologisk garn.

Jeg har forsøgt med SEO og AdWords, og besøgstallene ser egentlig ok ud.

Søndag og mandag har jeg annonceret en 25% rabatkode på Facebook og Instagram; og jeg kan se, at der har været ca. 350 inde og kikke begge dage.

Men de køber ikke noget! 

Økologisk børnetøj ER dyrt, men producenterne lever jo, så hvorfor sælger jeg ikke noget?

Er det pga. forsendelsesgebyret på 29 kr for køb under 400 kr? Eller er det fordi, jeg kun tager imod PayPal (det var den billigste løsning, når man er helt nystartet)?

Eller er min shop for kedelig eller rodet eller er der andet, jeg ikke har tænkt på?

Jeg ville være rigtig glad for lidt feedback og gode råd.

Min shop hedder Grønne unger

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 14. Jun 14
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan med det samme sige at dine betalingsmuligheder næsten med garanti har noget at sige. Folk vil gerne betale direkte på din side uden at blive stillet igennem til tredjeparter.

Prisen er så en anden side af sagen hvilket selvfølgelig også kan spille en rolle. Har du sat noget tracking op på din side, så du kan se hvornår dine kunder forlader butikken? Hvis langt størstedelen slet ikke når til din check-out så kan man i hvert fald udelukke det er fordi der kun tilbydes Paypal.

Et af dine stærke salgspunkter er at det netop er økologisk, men jeg synes der mangler noget gennemslagskræft for at få det bragt igennem til dine besøgende på en eksklusiv måde. Min professionele mening er måske så også at designet halter noget bagefter dagens standard. Jeg synes ikke man umiddelbart får oplevelsen af at dette er noget 'eksklusivt' eller man er på en webshop hvor produktkvaliteten er de ekstra penge værd.

Forsendelsesgebyret på 29kr synes jeg faktisk er lavt, som forbruger er det slet ikke noget der ville afbryde mit køb, især når et indkøb hurtigt løber op over 200-400 kr. ved blot 2 af dine produkter.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Luc J.

Tak for dit input. Det ser ud til, at kunderne falder af, før de når til PayPal, så det er ikke den primære årsag.

Det kan godt være, at designet bør være mere eksklusivt for at matche priserne, det må jeg få kikket på.

Jeg ved ikke rigtigt med hensyn til den økologiske gennemslagskraft. Jeg tror, at dem, som finder frem til shoppen, bevidst har søgt på økologi. Men måske har du ret. Noget må der jo være galt - så det er værd at prøve.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Kiggede lige din side igennem, og der er en ting som stikker mig i øjnene, og det er dine billeder. Godt nok kan du forstørre billedet, men det er slet ikke nok til at jeg får en reel følelse af dit produkt. Dette er en fejl som rigtig mange webshop ejere begår.

Husk på, at det er dine billeder der skal sælge din vare!. Og specielt ved tøj er det vigtigt at kunden kan få en ide om kvaliteten, det kan man slet ikke som det er nu.

En anden ting er at når du har flere billeder (hvilket desværre er meget få), så skulle du sørge for at man kan klikke videre til næste billede, uden at skulle klikke ud, og så ind igen på næste billede.

Der er nu ingen tvivl om at dit design godt kan piftes lidt op, men jeg tror nu altså ikke at det er der som den ligger, da designet er ok, og information som jeg skal bruge ligger lige til. Men det ville ikke skade ;)

En sidste ting jeg nok ville tænke over, er at gøre dine produkt tekster langt mere levende. Det virker en smule statisk og kedeligt, og når jeg tænker på dit segment.... så tror jeg netop at de gerne ser en levende tekst om hvor dejlige, gode, og sikre dine produkter er..... det er trods alt børn vi snakker om her ;) Og er der noge som forældre gerne vil høre om, så er det netop det (taler af erfaring lol) 

Håber du kan bruge det til noget.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael!

Tusind tak, jeg tror at du har ret mht. flere billeder og mere levende beskrivelser. Det er i hvert fald værd at prøve.

Jeg synes jo bare, at jeg har sådan nogle fine ting :-) - men har nok glemt, at det ikke er så nemt at se på en skærm, og at der må noget beskrivelse til, når man ikke kan få varen i hånden.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Tilmeldt 26. Jun 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Flotte produkter..!

Jeg kunne godt tænke mig at se lidt mere om, hvad det er der gør dem mere økologiske end andre? Skriv lidt mere om denne GOTS certificering og hvorfor det er så super vigtigt..

Derudover er størrelserne en faktor også. Jeg aner ikke hvilken størrelse min niece bruger f.eks.. Kan du omdanne størrelser til År, eller i hvert fald vise det på en måde? Det ville i hvert fald give en større mulighed for at hive mig ind som kunde. (Som gave-køber)

Til sidst; jeg tror du skal smide en del flere penge efter Adwords og eventuelt få nogle professionelle øjne på den del af forretningen. Børnetøj er så forfærdelig svært et marked, på grund af de mange udbydere.. Så hent professionel hjælp til at ligge øverst mht. det økologiske!

Al held og lykke 

Mvh

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror også at jeg i dit sted ville vælge nogle flere betalingsmuligheder. Det har vi i hvert tilfælde erfaret var nødvendigt :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det en en fin side og super fint tøj du har.. 
Nu har jeg ikke små børn, men hvis jeg havde kunne jeg bestemt finde på at købe - men kun hvis jeg kunne betale med dankort :)

Jeg ville ikke være interesseret nok i at købe til at opette en paypalkonto og finde ud af hvordan det virker, hvis jeg ikke havde en i forvejen.

Nu kender jeg ikke besøgstallene for den type webshop, men jeg kan forestille mig, at der er temmeligt mange "osere" imellem, som bare kigger tøj for sjov - og måske venter med at købe til man får børnepenge eller lign. Og lige nu har folk måske mere lyst til at bruge penge på sommerferie..
Jeg ved fra vores mange andre børnetøjswebshop-kunder, at slut juli/start august er der de har travlest op mod skolestart og når vi går ind i en ny sæson. 

Fra Galten
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Fra  2skin Danmark ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er ikke allene som har smider pengene på annoncering uden resultater. Noen dager er ok og andre dårlig. Jeg synes du har en god webshop med fint børnetøj, men du skal arbejde på at få flere betalingsmuligheder. 

Fra København
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Grønne unger Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak for jeres input.

Jeg har fået mange gode idéer til forbedringer.

Og jeg bliver i hvert fald nødt til at kikke nærmere på betalingsmulighederne.

Økologisk tøj til små børn, i flotte farver og sjove prints og legeklar kvalitet: www.gronneunger.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)