Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontruktiv kritik? :)

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har jo endelig fået åbnet min webshop... der er ca. 50-100 besøgende pr. da indtil nu. Men jeg sælger næsten ikke noget. I må meget gerne komme med idéer til forbedringer?  www.miabellas.dk

Jeg markedsfører via google, dba, forskellige sider med links, alle bekendte/andre får visitkort.

 På forhånd tak :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu vil jeg ikke lyde for hård. Men din webshop skal laves totalt om. Spar alle dine reklame kroner og køb dig til en professionel webdesigner eller lej dig en standart webshop og få hjælp til at lave lidt topbanner grafik på siden.

For din nuværende side ligner bestemt ikke en webshop der sælger mode.. Den ligner en side for en eller anden ond sekt. Jeg vil ikke gå ned i detaljer med hvad der er galt. for der er seriøst alt galt med den side. det er måske ikke den kritik du havde forventet men designet er altså så slemt at det kan skærmme enhver værk. og så slemt at man ikke kan sætte en finger på og sige du bare lige skal ændre farven så ville den være i orden. selvom en farveændring bestemt er velkommen.

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er da meget åben for at høre hvad det præcis er du mener er galt.. Så skal jeg da lige have fat I dem der har lavet siden for mig.. Jeg har absolut ingen forstand på det, hvorfor jeg har valgt at lade andre gøre det..

Nej, det var selvfølgelig ikke det man havde håbet på, men det er da rart at få øjnene åbnet når man ikke selv er klar over det.. :)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået nogen til at lave den Surprise jeg håber den var gratis.

Når men det jeg syntes er galt er :

1. Farverne - Rød & Sort er utrolig negative farver når de er sat sammen - de udstråler ikke fashion.

2. Skriftypen - Hvis den havde været rød er den magen til den salgs de skriver med "blod" i gyser film.

3. Knapperne er for store

4. Billederne bliver kornet når de bliver vist i som små

5. Den gule farve på "vis" knappen gør heller ikke noget godt.

Prøv engang at se denne side.. http://www.fashionfactory.com/

Kan du se forskellen.. Din side er mørk og skræmmende.. fashionfactory er lys og venlig. 

Fra Skovlunde
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Måske har du selv forslået mørkerød og sort som vigtige elementer i dit design men det er ikke på en så uhyggelig og mørk måde det skal sættes op, og slet ikke når du sælger modetøj til unge.

Hvis du ikke har en pind forstand på webdesign eller stil, ville jeg hive fat i dem som har designet opgaven hurtigst muligt.

/Martin

Creainvest...

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se det nu du siger det.. jeg har selv valgt farverne fordi jeg mente det 'fangede' -ung/frækt tøj. Men det var så ikke det rigtige valg .. :)

men hvad med selve opbygningen, er den okay? Det er mere layout der er fuldstændig hen i vejret..?

Jeg vil lige prøve at sende punkterne til ham, og høre hvad har har at sige. :)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. dette link.

http://www.wetseal.com/

 Farverne er der ikke noget galt med som sådan, men opstillingen og designet er seriøst galt lavet. Jeg ville nok selv vælge nogle mere friske farver og nuancer i forhold til det publikum du henvender dig til.

Det du skal bruge er noget der fænger de unges opmærksomhed med det samme, og du kan ikke skabe spænding og god reklame omkring dine modeprodukter ved at lade en "vampyr" tage imod dem ved døren.

Før du indhenter tilbud fra andre, ville jeg nok tænke mig godt om og gennemgå deres porefølje nøje før evt. samarbejde.

 

 

Creainvest...

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder netop og skriver med ham, og har kommer med nogle forslag. Kan jeg evt. sendt dig et link hvor du lige giver din mening, så jeg ikke får mig rodet ud i noget der evt. er værre.. :(

 

Mvh Mia

Fra Skovlunde
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes den anden Martin beskriver det meget fint, punkt for punkt hvad der er galt med siden.

Det kan du evt. tage med i din betragtning, når du kontakter ham. 

Creainvest...

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super at man kan få så fin hjælp herinde altid :)

Vi diskutere farver nu- og jeg vender lige tilbage når han er færdig (forhåbentlig med bedre resultater) ;)

Men jeg takker mange gange for hjælpen.. :)

Fortsat god aften til jer ..

Mvh Mia

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)