Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontruktiv kritik? :)

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 26. Mar 06
Indlæg ialt: 74
Fra  Online-Mode.dk Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg må give de andre ret i at det ligner noget der er taget ud af en gyserfilm.... 

Jeg har været inde og kikke på din side og kan se at hele dit koncept og opsætning er meget inspireret af online-mode.dk, ligesom al din tekst umiddelbart ser ud som om du blot har lavet copy - paste. Alt fra forretningsbetingelser til varetekster er fuldstændig ens. Jeg synes det er direkte usmageligt at kopiere andres arbejde i den grad, istedet for selv at finde på ideerne. Hvis du virkelig har betalt nogen for at lave det for dig, synes jeg du straks skal kontakte dem, og bede om en forklaring på kopi arbejdet

Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig at ændre både design og tekster inden du kommer i vanskeligheder.

Hilsen Mase

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg har lige tjekket siden, og vil give dig ret i at de ligner hinanden meget på mange punkter. jeg har derfor slettet det jeg synes ligner hinanden. Jeg har kontaktet vedkommende der har lavet hjemmesiden for mig. Det skal jo netop skille sig ud i forhold til andre.. det er jo der jeg gerne vil hen. Men selve varebeskrivelsen til billederne laver jeg selv. billedet på forsiden, er noget min veninde laver da jeg absolut ikke aner hvordan man laver sådan noget :/ .. der er lang vej endnu kan jeg nok se.. men det skal nok komme :)

Takker for alle svar..  :)

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Miaballas

Har du fået solgt noget fra din shop?

http://brokop.com/

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså fra denne webshop har der ikke været gang i den.. som du kan læse, er der jo mange grunde hertil ! :)

Vi har dog haft 'det længe' altså import af tøj + salg. Og det er også gået fint.. (qxl, trendsales osv.) Det var også derfor det undrede mig meget at der ikke skete det store når vi nu havde f¨ået en webshop ..

Jeg har sat mange ting igang nu. Hjemmesiden er ikke den samme om nogle dage. Jeg vil gerne have en fed hjemmeside der ikke minder om nogle anden anden :)

Du har måske også noget konstruktivt? :)

 Mvh Mia 

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville bare have tilbudt at hjælpe dig lidt på vej, for jeg må jo nok tilstå at jeg godt kan forstå der ikke bliver solgt noget fra din shop. Wink Så jeg ville have spurgt om vi skulle lave en 'bytte-bytte-købmand' aftale. Jeg laver lidt design til dig og så finder vi ud af hvad du har af muligheder for at 'lave noget til mig' der ikke behøver koste dig penge upfront.

http://brokop.com/

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg vil meget gerne høre mere om dit forslag.. :) Lyder spændene.. Men er vel villig til alt (næsten) for at få gang i salget ;)

 

Mvh Mia

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Sendt på mail til dig.

 

http://brokop.com/

Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

I må meget gerne hurtig tage et kig på hjemmesiden igen :)

Mange tak.. :)

Mvh Mia

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig ville jeg få betalt den designer hvad du skylder og så vælge en anden. Kvaliteten er simpelthen for lav.

Se eksempelvis her: http://miabellas.dk/kategori.asp?ID=4&Kategori=Kvaliteten%20af%20denne%20side%20er%20simpelthen%20for%20lav

Det er et udtryk for seriøs dovenskab.

Derudover ville jeg, hvis jeg var dig, være utrolig utilfreds med det kolossale miks af forskellige skrifttyper. Det er en ret almindelig tommelfingerregel, at man ikke skal bruge forskellige skrifttyper flere steder på samme webside. Én til logo og en anden til tekst kan gå, men at bruge flere forskellige i forskellige menuer, det er helt ude i hampen. Se feks produkt-kategori-oversigten kontra indkøbskurven. Den skrifttype, der er brugt i indkøbskurven, hedder Times New Roman, og generelt er den faktisk no-go på nettet. Jeg synes ihvertfald ikke den ser godt ud. Det gør Verdana/Tahoma i øvrigt heller ikke længere, jeg synes ikke, at den udstråler seriøsitet.

Derudover er der en række stavefejl i designet, som jeg ikke ved om du har indflydelse på? "Størrels Skema" i topmenuen er ikke særlig korrekt. Ej heller indkøbskurven, hvor der er mellemrum på begge sider af dine kolon'er. Og i logind-boksen bruger I påskriften "Opret-Ny". Den bindestreg er ret malplaceret.

Jeg kan se, at du har investeret en del penge i siden. Du understøtter jo en hel del betalingskort. Derfor vil jeg råde dig til at hyre en anden designer. Jeg ved, at der er nogle herinde på Amino der til rigtig gode priser tilbyder at lave et layout og sætte det op på en dandomain-shop for dig. Sådan en ville jeg vælge, hvis jeg skulle starte webshop i morgen - til trods for at jeg faktisk selv er webudvikler og kunne sætte mig ned og programmere sådan en shop, hvis jeg ville.

Jeg har set de andres kommentarer og noteret mig, at du godt kan holde til at få det at vide. Det er fedt at du kan klare det - også selvom det ikke lyder som du havde håbet. Smile Hvis ikke du havde modtaget deres kritik på den måde, havde jeg ikke skrevet dette indlæg. Jeg beklager hvis jeg lyder lidt hård, men jeg tror det er nødvendigt.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan i øvrigt også bruge HTML i  den URL jeg lige skrev - og det er ikke særlig godt. Det kan i særlige tilfælde betyde, at en person, der har evnerne og lysten til at sætte sig ned og bruge tid på det, kan gå i din database og måske fjerne eller ændre informationer her. Det er du sikkert klar over, ikke er hensigtsmæssigt. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)