Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig oplevelse med Amino

Side 7 ud af 8 (75 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:
men lige pt. er vi travlt optaget af at få sitet til at være hurtigere og mere stabilt.

Og det har i så været i gang med siden sidste år ?. Ja i skal da ikke beskyldes for at være hurtige.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Niels Ryding Olsson:
men lige pt. er vi travlt optaget af at få sitet til at være hurtigere og mere stabilt.

Og det har i så været i gang med siden sidste år ?. Ja i skal da ikke beskyldes for at være hurtige.

Michael, har du nogen som helst idé om, hvor kompliceret en opgave det er at hastighedsoptimere på et site af Amino's størrelse?

Du er aktiv på forummet, og måske er du faldet over nogle indlæg, hvor det nævnes, at Amino flere gange har fået hjælp af blandt andet Lundsby?

Senest denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/232745.aspx.

Lundsby har hjulpet mange gange med at optimere hastighed og stabilitet på Amino.

Dbh. John

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

At fjerne svindlere er rigtig svært og koster store ressourcer.
Vi har haft diskussionen før og der kom ingen direkte brugbare ideer fra brugerne desværre.

Som selvstændig er det vigtigt at man selv bliver dygtig til at beskytte sig mod platugler, ellers bliver man snydt alle steder og hvis man holder sig til freelancere med gode karakterer, som ikke bliver hængt ud på Google, har CVR nummer osv. er chancen ikke stor for at få fingrene i klemme.

Når det er sagt, så er det vi har brugt mest energi på de sidste 2 år, er at lave Dinero og Agera.
Det betyder at tusindvis af små selvstændige nu, har et økonomiprogram de kan finde ud af at bruge (Og de fleste har ikke betalt en krone) og dertil kan få hjælp fra advokat og revisor til færre penge og med større sikkerhed for succes.

Det er to virksomheder der har næsten 50 ansatte og sammenlagt har hjulpet mere end 30.000 iværksættere.

Nu da de to virksomheder er flyvende, fokuserer vi mere på selve Amino og derfor søger vi to nye udviklere:
http://www.amino.dk/content/AminoJob.aspx

Om man er enig i den prioritet vi har givet opgaverne, er altid op til den enkelte, men vi er pisse stolte af resultatet og håber også at de fleste små selvstændige er glade for den.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har kontakt til Amino gutterne hvis de er nede i længere tid også omkring lange svar tider, da det tilsyneladende rammer værst for meget aktive (nok større databasa at søge efter egne indlæg i) og jeg kan i alle fald sige, at jeg VED det her ligger både Martin og alle de andre derinde MEGET på sinde og irriterer dem endnu mere end det irriterer os. Når det ikke, trods Lundsby og jo mange andre forsøg - kørsel via den der "cloud server" eller hvad det er man ser ved nedbrud - så er det fordi det er langt mere kompliceret end jeg i alle fald kan fatte

Upload af billeder er vel så få, at de ikke kan sinke. Jeg ved ellers at mange andre fora (ex ur-sites hvor billeder ofte er med) ikke giver mulighed for direkte upload men kræver at billeder lægges på billedserver (ex photobucket) og sættes ind med IMG link til denne

Det er bare at ønske held med det og krydse fingre

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære ib

du siger at det er klart at kvaliteten er dårlig fordi han tager det billigste tilbud , men Ib du ligger selv billigst med tilbud i din virksomhed.....Men så siger du at i laver top kvalitet hvordan harmonerer det lige ?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

babygab:
du siger at det er klart at kvaliteten er dårlig fordi han tager det billigste tilbud

" men Ib du ligger selv billigst med tilbud i din virksomhed.....Men så siger du at i laver top kvalitet hvordan harmonerer det lige ? "

Kære anonyme !

Læs nu hvad jeg skriver Wink

Netop at billigt er mange ting, og ikke ensbetydende med dårlig eller noget andet.

Tilfredse kunder kan du læse om her Yes

Fra Reykjavík
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Íshús Media ehf. Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
At fjerne svindlere er rigtig svært og koster store ressourcer.

Naturligvis, og samtidig vil det nærmest kræve en intern Amino-domstolsafgørelse, om der i det hele taget er tale om svindel. Ikke at der for den sags skyld ville være noget galt i det, men hvem skulle betale for processen? Plus-medlemmer, annoncører, anklagere eller anklagede?

Martin Thorborg:
Som selvstændig er det vigtigt at man selv bliver dygtig til at beskytte sig mod platugler, ellers bliver man snydt alle steder

Dette princip er lige så gældende, når der er tale om begrebet _selvstændig_ i forståelsen at være i stand til at tænke og handle uden at føle sig bundet af råd, vejledning, forbilleder eller anden hjælp udefra.

Derudover er hverken referencer eller pris nogen som helst garanti for kvalitet. Der findes utallige eksempler på selv store og ledende virksomheder med fantastiske referencer, der pludselig går hen og producerer noget værre lort, som koster spidsen af en jetjager, fx kan her nævnes Apple, Microsoft, Oracle, IBM og adskillige bilfabrikanter.

Hvis du vil undgå at komme i klemme, så sørg for at have en ordenlig kontrakt (aftale) på plads, hvor du har fået stillet nødvendige garantier, og som indeholder nedfældede procedurer i tilfælde af tvister. Det er selvfølgelig ikke helt enkelt, og da slet ikke, hvis man bare ønsker billigst, men hvis projektet / opgaven er af vigtig karakter, så kan jeg kun anbefale det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:
Lundsby har hjulpet mange gange med at optimere hastighed og stabilitet på Amino.

Og gør det gerne igen, lige nu kører en proces hvor Jacob Rohde (Dinero/Amino) og jeg har lagt en plan for hvordan Amino's egne udviklere, kan arbejde videre med performance, så de når et godt niveau.

De tidligere gange vi har kigget på performance, er det lykkedes at hive en kanin op ad hatten, hvor vi på relativt kort tid har lavet et 2-10x hurtigere site. Denne gang kunne vi godt forbedre mobil-site, men resten af sitet kunne vi ikke nå hvad vi selv mente var et tilfredsstillende resultat, på den tid vi havde og hvad værre er vi kunne ikke præcist sige hvor meget mere tid vi skal bruge, få at nå det.

Det kan være en indikator på at vi er ved at nå grænsen på hvad der kan gøres på Community Server som er den platform som Amino er bygget på. Hvis det er sandt er løsningen at gradvist prøve at udfase Community Server og overgå til en mere moderne platform. Problemet i det er at skifte platform, er noget af det mest usexede rent forretningsmæssigt, fordi det er rigtigt rigtigt dyrt i forhold til udbyttet, fordi en stor del af tiden går med at omskrive features som i forvejen virker og kører godt.

Omvendt kan det være at når vi lærer mere, så kan det lade sig gøre at vride meget mere performance ud af Community Server, og vi kan spare et platformskift.

Det er en super svær problemstilling, og forskellen på at træffe den rigtige eller forkerte beslutning, er sandsynligvis adskillige hundrede tusind kroner.

Men tag ikke fejl, Amino bruger relativt mange ressourcer på problemet, selvom det er svært at skaffe udviklere. Så det bedste man kan gøre hvis man vil hjælpe er at opfordre alle de dygtige udviklere man kender til at søge job hos Amino.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Ryding Olsson:

Jesper Laugesen:
 Det kræver intet at ændre at ændre således 

Det kræver jo tid at ændre og lige nu er det tid vi ikke har da vores mandskab bruges til at forbedre performance problemer på sitet.

 Jeg forstår ikke hvad det er for tid det kræver ?

I beslutter blot at fremadrettet ligger alle tilbud ( både søges og gives) under Freelancer.

Freelancer eksisterer jo allerede - så der er ikke tale om noget omkodning eller andet ( som jeg ser det)..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelancer er ikke lavet til andet end services og mange tilbud er fysiske varer m.m.
Så nej, det er ikke så let.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 7 ud af 8 (75 indlæg)