Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af tøj/brugskunst/legetøj m.m butik - hvordan ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med alle jer eksperter herinde.

Min kæreste vil meget gerne starte en børnetøjsforretning hvor man også ska kunne købe meget andet.
Grunden til at man også skal kunne købe andre ting er blandt andet at vi bor i en lille by.                               Hvordan kommer man igang? Hvor får man tøjet fra?  Jeg går ud fra at man skal købe det ved et import/engros firma. Hvor finder man dem?
Jeg håber ikke det lyder alt for håbløst, og hvis i vil have andet at vide så skriv.
 
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/2/2006 8:03:59 PM Forfatter:Ronni

Hej med alle jer eksperter herinde.

Min kæreste vil meget gerne starte en børnetøjsforretning hvor man også ska kunne købe meget andet.
Grunden til at man også skal kunne købe andre ting er blandt andet at vi bor i en lille by.                              Hvordan kommer man igang? Hvor får man tøjet fra?  Jeg går ud fra at man skal købe det ved et import/engros firma. Hvor finder man dem?
Jeg håber ikke det lyder alt for håbløst, og hvis i vil have andet at vide så skriv.

Et godt råd, tag og start med at læse www.startguiden.dk , prøv og søg på børnetøj herinde, jeg er ret sikker på at tråden har været oppe vende før
 
 
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er modemesse i næste uge i bl. andet bella centeret og øksenhallen, men det er nok mest bellacenteret der henvender sig med tøj, der kan man om søndagen tage ind, som ikke erhversdrivende og se alle standende og snakked med de forskellige sælgere. der kan man danne sig et indtryk af hvad man vil have og finde udaf hvad man ikke skal have. det er jo ikke så fedt at sælge det samme som alle andre, men selvfølgelig rart med nogle bestseller i starten, så kan man altid finde nye og anderledes mærker når man er kommet igang. Men find ud af et koncept og tag kontakt med firmaerne.

det var bare et forslag her fra
 
god fornøjelse
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bellacenteret er bestemt et godt sted at finde børnetøj. Man skal bare være forberedt på, at der ikke er frit valg på alle hylder. Der starter mange nye børnetøjs butikker, både fysiske og på nettet, og man kan risikere at få nej mange gange. De leverandører vi har, har stort set alle sagt ja, fordi de synes vi har et godt koncept (for tidligt fødte børn). Det skader jo ikke at kunne skille sig ud fra alle de andre henvendelser de får. Sidste gang der var messe kom vi også om søndagen, og det var tydeligt, at der havde været mange besøgende på det tidspunkt. Der er rigtig meget dansk tøj på markedet lige nu, så det er ikke nødvendigt at importere det.

 
Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
 
Prøv evt. at kontakt en der hedder Michael på tlf. 75861000 - han kan måske hjælpe omkring børnetøj.
 
bare hils fra Jesper Steen i København..
 
 
Tilmeldt 2. Feb 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Mange tak for hjælpen. Jeg har lige talt med Michael, som meget gerne vil hjælpe mig.
Er der andre der har nogle gode kontakter?
Er der eventuelt nogen af jer der importerer/sælger børnetøj m.m.?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)