Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af varer til netbutik uden fysisk butik hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino´er

Jeg har brug for jeres viden ang import af tøj til webshop.

Jeg har gjort mit forarbejde (føler jeg) og er snart klar til at tage springet og starte en webshop.

Men det problem jeg føler jeg konstant løber ind i er at man er nødt til at have en FYSISK butik for at kunne købe varer til en webshop.

Hvordan gør i??? Har i showroom eller opgiver i bare hjemadressen/kontoret?

HJÆLP!

Mvh Liv

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er de færreste som har en fysisk butik, lager eller et showroom når de starter deres webshop op - og sikkert også i en længere periode derefter.

Man angiver bare sin privatadresse og har man bare en lille lejlighed eller pladsmangel i sin bolig kan man måske bruge sin forældres garage til opbevaring af produkt(er) mm.

Det skal bare være en adresse så du kan modtage din post og andet kontakt i forhold til din virksomhed.

Mvh Kjjrasmussen

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar, jeg springer ud i det!

Mvh Liv

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vær opmærksom på at nogle udlejere har forbud mod enhver form for erhverv på adressen, så læs reglerne for boligen/området, og sørg for en forhåndsgodkendelse såfremt der skulle være en klausul der forbyder liberalt erhverv i lejemålet.

Er det en bolig du selv ejer - er der ikke noget at være nervøs for, så er der nok ikke nogle der kommer efter dig fordi du har et varelager i garagen eller soveværelset.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg bor i hus så det burde ikke være noget problem.

Jeg ser dog tit på de sider jeg vil købe wholesale fra at der skal oplyses om webside adresse og "brick and mortar"

dvs som jeg forstår det skal man både have online og fysisk butik...?

Mvh Liv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)