Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstilfabrik i Polen - erfaring søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft glæden af at bygge min helt egen webshop op i et par år nu, med boligtilbehør via www.sirlig.dk

Tidligere har jeg fået produceret pudebetræk i Indien, men det var simpelthen en ringe oplevelse og jeg ønsker ikke at bruge samme fabrik/leverandør igen, dels pga. kommunikationsproblemer og meget (meget!) lang leveringstid.

Derfor har jeg en idé om, at få produceret tekstiler (pudebetræk, sengetøj osv.) i fx. Polen. Mit "problem" er blot, at jeg ikke ønsker at købe for meget hjem - derfor ved jeg også at prisen bliver høj(ere) end hvis jeg købte en hulens masse. Og for at være ekstra besværlig, vil jeg også gerne have at tekstilen er GOTS/Økologisk certificeret. Very needy, I KNOW!

Så de hårde facts:
- Polen
- Tekstil
- GOTS certificeret

Hvis du sidder med gylden information, eventuelt hvor/hvordan jeg søger bedst på fabrikker i Polen der er relevante, så sig til. Jeg har en kontakt der kan tale og kommunikere på polsk, så dét har jeg styr på - jeg mangler bare et par fabrikker at kontakte.

Jeg håber at jeg får lokket et par guldkorn ud af jer garvede rotter :-)

Denise 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

gots certifikat delen bliver svaert.

Tilgaengaeld kan jeg love at dine varer er ''oekologiske'' - saafremt du skulle vaere interesseret i at koebe fra TYRKIET, i stedet for Polen.

Jeg figurerer lidt som en ''agent'' for diverse her i landet, og har gode kontakter i tekstil branchen.

Desuden er Tyrkiet med i en handelsaftale med EU der goer at dine vare ikke toldes.

Og du faar ogsaa kvalitet =)

Smid en PB hvis du oensker.

Vh

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mange tak for dit svar - kan du sende mig en mail på info@sirlig.dk? Jeg kan tydeligvis ikke finde ud af at sende en besked herinde. 

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Accessories.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AllRoundMan
Jeg kan se det er et gammelt indlæg jeg kontakter dig gennem. Jeg er meget interesseret i at høre mere om mulighederne i Tyrkiet.
Vil du kontakte mig på annevivil@gmail.com

Jeg søger en produktion af tekstil metervarer og har stor fokus på den bæredygtige del.

Tilmeldt 28. Nov 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Kan du hjælpe med produktion af tekstiler i Tyrkiet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)