Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj & Bruttolønsordning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 30
Fra  PandaPanda.dk Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Som jeg har forstået det handler en del virksomheder tøj, som de ansatte kan gå i, og her printes/broderes logo på tøjet i de fleste tilfælde, både pga. markedsføring men vel også ift. skat, da medarbejderne ellers ville kunne gå i det privat.

Der er dog også en del virksomheder/orginasationer, hvor medarbejdere møder og arbejder i privat tøj, og her tænker jeg om der er mulighed for at de ansatte kan købe tøj i en bruttolønsordning, hvor man altså sparer skatten. Jeg tænker på denne mulighed da der er flere virksomheder der har rimelig faste krav til (anstændig) påklædning på trods af de ansatte skal bære privat tøj.

Mit spørgsmål lyder altså, hvordan er reglerne, hvis en virksomhed ønsker at lade medarbejderne indkøbe tøj i en bruttolønsordning for at skabe incitament og mulighed for, at de ansatte kan være klædt på tilstrækkeligt? Jeg har læst mig frem til at der skal firma-logo/navn på tøjet for at skat vil tillade en sådan ordning, er dette korrekt, eller ser jeg helt forkert på det hele?

Håber I kan hjælpe - hvis jeg skal uddybe noget, gør jeg gerne dette.

mvh

Daniel

Billigt legetøj online på PandaPanda.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)