Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er ved at ligge sidste hånd på designet af ny webshop. Betalingsløsning har vi dog ikke styr på endnu, men har kigget på Paypal. Det lyder jo meget nemt.

Vi bruger Dandomain shoppen som platform.

Nogen der har erfaring i brugen af paypal til web shops? Fordele og ulemper?

Så vidt jeg kan se skal vi ikke vente i 3-4 uger for at kunne modtage kreditkort hvis vi bruger Paypal...det kommmer man typisk til med PBS.

Jeg kan godt se, at Paypal er lidt dyrere i drift / gebyr pr. transaktion, men er der andre ulemper?

På forhånd tak

Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej vi bruger paypal til det engelsk market.

 

Men tror ikke den går i DK.

 

PBS kan tage mere en 4 uger.

 

Når du vælger betalings modul så vælger aldrig fribetaling.

 

Hilsen

 

Tine 

Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg bruger selv Paypal når jeg bruger Ebay i Tyskland. Men det er ud af nød - det er måden de gør det på.

 Det er omstændigt for dine kunder - og det tror jeg ikke de gider. Så finder de et alternativt sted der har betalingskort. Med mindre du sælger noget som ingene andre gør....

Jeg ville vælge at være tålmodig og betale med betalingskort.  

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig at se er Paypal en god idé når man handler på tværs af valuta og landegrænser. Men hvis du satser på det danske marked, så undlad Paypal og anvend DanDomains betalingssystem.

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 05:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger en e-bog til danskere som skal betales med PayPal. Jeg har en konverteringsgra på 4,5% så det er da meget godt i betragtning af at folk kun kan betale med PayPal. Konverteringsraten villle nok være højere hvis jeg også modtog Dankort, men det er ihvertfald ikke noget der skræmmer danskere helt væk.

Det er nok noget andet hvis det er en webshop, og jeg ville da heller ikke bruge kun PayPal til min webshop. Der skal bl.a Dankort, Visa osv. til.

Mvh

Jean

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Øhm ... Geeked
Hvis man tilbyder Paypal på sit site, så kan man jo netop modtage Visa, VisaElectron, Mastercard, Diners osv.

Det eneste kort (som er værd at nævne tror jeg) er Dankort ikke accepteres. Men hvis du du skal have fat i udenlandske kunder er Paypal ganske fint. Især fordi man jo ikke behøver være medlem hos Paypal for at betale.

 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

NicosiaLonghi.com:

Øhm ... Geeked
Hvis man tilbyder Paypal på sit site, så kan man jo netop modtage Visa, VisaElectron, Mastercard, Diners osv.

Det eneste kort (som er værd at nævne tror jeg) er Dankort ikke accepteres. Men hvis du du skal have fat i udenlandske kunder er Paypal ganske fint. Især fordi man jo ikke behøver være medlem hos Paypal for at betale.

 

Det var netop det svar jeg søgte.

Mht. Dankort: 95 % af alle der har en 'dankort' har Visa/dankort og vil således godt kunne betale på et site der ikke direkte modtager Dankort.

 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Yde:

For mig at se er Paypal en god idé når man handler på tværs af valuta og landegrænser. Men hvis du satser på det danske marked, så undlad Paypal og anvend DanDomains betalingssystem.

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

 Tror du blander tingene sammen. Det kræver mere end blot dandomains betalingssystem at modtage betalingskort.

Fra Holstebro
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg ville finde ud af hvor mange danskere der har en Paypal konto....

Hvis du sælger noget unikt bruger jeg gerne tiden på at oprette mig... det tager nemlig tid.

Sælger du det samme som alle de andre - uden at være vanvittig billiger - så tager jeg den anden billigste der har betalingskort.... 

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at jeg kunne hjælpe Wink

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)