Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Potter:

 Jeg ville finde ud af hvor mange danskere der har en Paypal konto....

Hvis du sælger noget unikt bruger jeg gerne tiden på at oprette mig... det tager nemlig tid.

Sælger du det samme som alle de andre - uden at være vanvittig billiger - så tager jeg den anden billigste der har betalingskort.... 

Du tager fejl, det er IKKE nødvendigt at have en paypal konto for at kunne betale med sit kort!

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Potter:

 Jeg ville finde ud af hvor mange danskere der har en Paypal konto....

Hvis du sælger noget unikt bruger jeg gerne tiden på at oprette mig... det tager nemlig tid.

Sælger du det samme som alle de andre - uden at være vanvittig billiger - så tager jeg den anden billigste der har betalingskort.... 

Du tager fejl, det er IKKE nødvendigt at have en paypal konto for at kunne betale med sit kort!

 

Giver Henrik ret - Man behøver IKKE have en paypal konto i forvejen, hvis man som kunde vil betale med sit kort.
DOG er der vidst en begrænsning på 700€ ... dvs., kunder kan ikke købe for mere end dét beløb, hvis de ikke er registreret hos Paypal. Men hæng mig ikke op på det.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

NicosiaLonghi.com:

Giver Henrik ret - Man behøver IKKE have en paypal konto i forvejen, hvis man som kunde vil betale med sit kort.
DOG er der vidst en begrænsning på 700€ ... dvs., kunder kan ikke købe for mere end dét beløb, hvis de ikke er registreret hos Paypal. Men hæng mig ikke op på det.

Jeg syntes egentligt det er ærgeligt, for det er et rigtigt godt alternativ til Dankortet, og mange virksomheder kunne spare lidt i opstarten ved at bruge det, jeg er igang med at indrette min side så folk forstår det :)

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej

 Man kan ikke som et dansk firma modtage kreditkort via PayPal uden at "betaleren"  i forvejen har en PayPal konto.

PayPal kalder denne løsning Website Payments Pro og det kræver at man er registreret som firma i USA.

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsB:

 Hej

 Man kan ikke som et dansk firma modtage kreditkort via PayPal uden at "betaleren"  i forvejen har en PayPal konto.

Jeg har da en "verified business account" hos paypal, og så sent som idag har jeg modtaget betaling fra en anden dansk virksomhed

 

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

At man har en "verified business account" betyder ikke automatisk at man kan modtage kreditkort via PayPal direkte på ens site.

De kunder som betaler jer, skal de ikke i forvejen have en konto hos PayPal?

 

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige give mine erfaringer med Paypal.(har en webshop i 11 europæiske lande med 20 daglige betalinger)

1)
Der er virkelig mange som har tillid til Paypal i udlandet, og som synes det er smart at man kan lave betalinger uden at tage sit Kreditkort frem, men bare ved at indtaste sit kodeord til Paypal.

2)
Ovenstående gælder på ingen måder Danmark, hvor Paypal af underlige årsager langt fra er slået igennem endnu.

3)
De beløb der bliver indsat kan være tilgængelige på din egen bankkonto 3-5 bankdage efter at kunden har betalt via Paypal.
PBS "låser" dine penge i 28 bankdage før de kommer på din konto ( kun internationale kort). Dette påvirker i høj grad din likviditet, fordi jo mere omsætning du har, jo flere penge vil løbende være låst af PBS. (der kan dog vælges en 7 dages ordning hos PBS, men det koster ekstra)

Så alt i alt er jeg meget tilfreds med Paypal.

 

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsB:

Hej Henrik

At man har en "verified business account" betyder ikke automatisk at man kan modtage kreditkort via PayPal direkte på ens site.

De kunder som betaler jer, skal de ikke i forvejen have en konto hos PayPal?

Nej, det er vist nok at kun have en alm. paypal konto, man behøves vist ikke at være business verified ;-)

og den er god nok... du behøves IKKE en PAYPAL konto for at kunne betale med dit visa/master/eurocard , så skulle den være slået fat af flere her :)

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 

Det passer jo ikke det du skriver. Man kan ikke modtage kreditkort på ens eget site via PayPal præcis på samme måde som kan hvis man bruger en indløsnings aftale via PBS. 

Det er jo ikke optimalt at modtage kreditkort på ens site, hvis det forudsætter at kunden har en paypal konto. Det har så godt som ingen mennesker i danmark.

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsB:

Det er jo ikke optimalt at modtage kreditkort på ens site, hvis det forudsætter at kunden har en paypal konto. Det har så godt som ingen mennesker i danmark.

Jeg kan sagntes modtage creditcards, til det bruger jeg paypal, og igen... du behøves INGEN PAYPAL KONTO for betale med dit kort hos mig eller andre der bruger paypal , det er vi nu en 3-4 stykker der har skrevet til dig et par gange 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)