Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

 Jeg forholder mig kun til de facts PayPal selv skriver på deres hjemmeside.

Hvis du ønsker at modtage kreditkort via PayPal og samtidig "beholde" kunden på dit site, kræver det at man den aftale PayPal selv kalder "Website Payment Pro" og den tilbydes kun til virksomheder der er registreret i USA.

 

 

 

 

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsB:

Hej Henrik

 Jeg forholder mig kun til de facts PayPal selv skriver på deres hjemmeside.

Hvis du ønsker at modtage kreditkort via PayPal og samtidig "beholde" kunden på dit site, kræver det at man den aftale PayPal selv kalder "Website Payment Pro" og den tilbydes kun til virksomheder der er registreret i USA.

Så har du ikke læst alt ordentligt ;-)

 sakset direkte fra paypal

Website Payments Standard

Accept credit cards and PayPal payments. Your customers don’t need a PayPal account.

Det du hentyder til er Website Payments PRO

 

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du kan da ikke seriøst mene at en "Website Payments Standard" er et alternativ for en dansk eller hvilken som helst anden seriøs webshop som ønsker at modtage kreditkort?

Du bliver jo som kunde "smidt" videre over på en engelsk sproget template hvor du indtaster dine kort oplysninger inden du bliver sendt retur.

Man kan ikke modtage kreditkort som en dansk webshop via PayPal hvis man ønsker at beholde sine kunder på ens eget site igennem hele købet.

Derfor er PayPal ikke et seriøst alternativ til en PBS indløsningsaftale.

Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at man ikke kan designe den template? Det mener jeg man kan.

I så fald vil systemet jo virke på samme måde som PBS.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

MadsB:

Du kan da ikke seriøst mene at en "Website Payments Standard" er et alternativ for en dansk eller hvilken som helst anden seriøs webshop som ønsker at modtage kreditkort?

Jo.

MadsB:

Man kan ikke modtage kreditkort som en dansk webshop via PayPal hvis man ønsker at beholde sine kunder på ens eget site igennem hele købet.

Derfor er PayPal ikke et seriøst alternativ til en PBS indløsningsaftale

Du mener altså at vi der bruger denne løsning er useriøse?

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
At bruge den løsning i Danmark som eneste mulighed for at betale med kreditkort er virkelig dumt.
Det vil helt sikkert koste omsætning og det mener jeg er useriøst.

Dbh Martin

 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
At bruge den løsning i Danmark som eneste mulighed for at betale med kreditkort er virkelig dumt.
Det vil helt sikkert koste omsætning og det mener jeg er useriøst

haha så fik jeg den, Master Thorborg har talt Wink

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag det kun positivt, sådan var det ment :-)
Betalingsdelen i en e-butik er så afgørende, at man ikke kan bruge et amerikansk system der bare laver den mindste barriere for kunderne.
Så brug de småpenge det koster at få en ordentlig løsning, det betaler sig ind mange gange.

Dbh Martin

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for barrierer du snakker om her? Jeg er enig i din betragning hvorfor jeg postede spørgsmålet til at starte med. Indtil videre har dem der bruger PayPal talt varmt for det og dem der ikke bruger det (eller kender det i detaljerne) postuleret at der ikke er godt nok....men hvad er det der ikke er godt nok?

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt kan der være flere grunde til at fravælge PBS. Det behøver ikke alene at være gjort ud fra økonomiske motiver.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)