Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kender til WINEDI fragt system?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Er der nogen af jer der kender til WINEDI fragtsystem, er det godt eller dårligt?

Eller er der noget andet tilsvarende der er lige så godt som dette?

Det var planen at vi skulle have dette integreret sammen med vores økonomisystem (Stellar)

Alle oplysninger godt som skidt ønskes hvis i har kendskab til det.

God aften Mvh Allan

 

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører med WinEdi og det fungerer supergodt :·) Det er meget nemt og hurtigt at bruge og vi har på intet tidspunkt oplevet driftstop på det.

Så det tror jeg helt roligt du kan indføre :·) 

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt.

Vi får det nu her den 7/11 kommer de og installere det, og køre det sammen med vores økonomiprogram.

Tak

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

 

Nu er det godt nok et stykke tid siden du har skrevet. Men vi bruger også stellar og jeg har kigget lidt på webpack fra postdk men det lyder da lidt interessant med noget der kan snakke sammen med stellar. Kan du forklare lidt om hvad det der WINEDI kan og hvordan er det gået med det og stellar ?

 

Mvh Julie

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jeg skal prøve.

Det er gået rimeligt godt, stellar har et modul til fragt, hvor man mærker ordren af og så danner den automatisk en pc-pack fil som WINEDI selv samler op fra em mappe af og udskriver som en pakkelabels klar til at klister på pakken. Man kan feks. godt lave 20 labels lige i en køre hvis man ellers kan holde styr på pakkerne, så alt det går rimlig let, afregningen af alle forsendelserne kommer automatisk fra postdanmark,

Så alt i alt er det en god løsning hvis du har mange forsendelser, jeg har dog lige et par små fejl med fragtmodulet ikke fjerner markeringen igen når den er færdig, (det skal jeg gøre manuelt) men det vil Poul Jensen fra Stellar lige rette næste gang han kom forbi.

Den totale færdige opsatte og køre klare løsning har ca. kostet mig 30.000,- inkl. en labelsprinter og fragtmodulet, og jeg kan godt anbefale det, der kan virkeligt rykkes nogle forsendelser igennem, også når det går hurtigt.

Håber at du kan bruge det til noget.

Mvh Allan 

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 11. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Allan

 

Tak for svar det forklarede det for mig. det er nok ikke en løsning vi skal have endnu, men det er altid interessant når man støder på noget der kan integreres med stellar, det er ikke mange man møder der overhovedet kender til stellar.

Er du ellers tilfreds med det ? Vi har lidt problemer med at linksne i mine funktioner ikke virker, så skal jeg lukke stellar helt ned og starte det igen før det virker :(

 

Mvh Julie 

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen

Vi er rimligt tilfreds med Stellar dog er der nogle små ting som godt kunne være bedre men sådan er det vel altid.

Hvad er det for nogle links der ikke virker, syntes ikke jeg har de problemer?

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det fungere også for os, når man først har vendet sig til det er det lige så godt som andre. Men det er lidt "størrere" end vi har brug for.

Det der ikke virker er i stedet for at gå i finans og vælge ordre/tilbud/faktura så kan man lægge dem op i mine funktioner mener jeg den hedder så man kan samle de ting man bruger oftest der. men de links virker ikke altid, de virker hvis jeg går ned og vælger dem i finans eller kreditor eller hvad jeg nu skal bruge. men jeg tror også lige jeg skal have fat i poul for det er lidt irriterende.

Mvh
Julie

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

De fungere fint ved os, der er ingen problemer, men jeg kan huske at engan lagde Stellar på en sti: hvor en af fil mapperne havde et mellemrum i navnet og det var programmet ikke så glad for, da gik den nogle gange ned, ved ikke om det kunne være sådan noget.

Har du prøvet at slette dem og oprette dem igen på ny?

Det er altid dejligt at have et program der er større end det man har brug for syntes jeg, heller det end et program der er for lille.

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 nej det kunne være jeg lige skulle prøve at slette dem alle og oprette dem igen.

 ja det er selvfølgelig rart at man ikke skal ud og opgradere hvis vi lige pludselig bliver kæmpe store ;o)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)