Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse af tøj i poser

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi skal sende børnetøj og vil derfor høre om nogle har erfarning med at sende tøj i security poserne fra Jakodan.dk.

Vi er i tvivl om om de holder og om det er nok bare at putte tøjet i og lukke eller der skal tapes ydeligere omkring dem.

Måske lidt mærkelige spørgsmål, men det er jo træls at bestille en masse hjem, hvis de ikke er gode.

Hilsen Christina 

 

 

 

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lytter lige med, da jeg også har overvejet og bestille nogle hjem.

Er dog ret overbevist om at de nok skal holde, men det skader jo aldrig med input fra nogen som rent faktisk har prøvet dem.

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

 Vi bruger poserne fra Jakodan og de er supergode :·) vi har ikke oplevet at de er gået i stykker - og jeg tror næsten ikke det kan lade sig gøre ved almindelig hårdhændet behandling. Der skal noget til at rykke dem i stykker... De lukkes ved at hive en strip af og vippe enden om - så klistrer den sammen af sig selv. Og det er så kraftigt at du ikke kan rykke det op igen :·)

 

Mange hilsener Helle 

Fra København S
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej jeg er da også interserret i det herkan du sige mere spesefikt hvilke pose du bruger?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Det er Security Bag vi bruger.

Du kan se dem her:

jakodan poser 

Mange hilsener Helle 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina K:

Hej

Vi skal sende børnetøj og vil derfor høre om nogle har erfarning med at sende tøj i security poserne fra Jakodan.dk.

Vi er i tvivl om om de holder og om det er nok bare at putte tøjet i og lukke eller der skal tapes ydeligere omkring dem.

Måske lidt mærkelige spørgsmål, men det er jo træls at bestille en masse hjem, hvis de ikke er gode.

Hilsen Christina 

 

Hej Christina.. og alle i andre der kunne være interesseret i vores sikkerhedsposer.

Vi sender gerne nogle prøver til jer, det koster ingen ting - Så kan i prøve dem, rive i dem og hoppe lidt på dem, og se om de kan holde til det :-)
En god ide er også at sende en pose til fx sig selv eller nogen man kender - Så kan man se, hvordan den ser ud, når posten har haft fingrene i den!

Vi har rigtig mange netshops som køber poserne og derfor arbejder vi i øjeblikket på, at få produceret nogle nye størrelser og designs.. Der kommer 4 nye inden jul og helt sikkert også flere i tiden efter jul.

I er velkomne til at sende mig en mail/ringe/skrive herinde, hvilke produkter fra hjemmesiden i kunne tænke jer en prøve af.. Eller skriv til mig, hvilke ønsker i har (skal det fx være en kasse, en bestemt farve, noget økologisk eller lign.), så laver jeg at lave en lille prøvepakke med gratis prøver, ud fra jeres behov. Jeg kan evt. også sende 8-10 poser til jer, så kan i prøve at sende i dem og evt spørge jeres kunder, om de var tilfredse med leveringen..

Det er selvfølgelig ganske uforpligtende, og koster ingen ting!

Tak for ros Helle :-)

 

 

 

 

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en update.

Jeg har nu brugt disse sikkerhedsposer i nogle uger og er ovenud tilfreds. Jeg valgte den store med håndtag, da jeg med dem kan bære rigtigt mange pakker ad gangen.

De modtagere jeg har spurgt, har ikke problemer med poser som går i stykker.

Alle poserne er sendt med GLS, som også er rigtigt glade for dem, da de er flexible når de pakker lastbilerne. Jeg sender kun tøj i poserne, og derfor kan de næsten gøre med dem hvad de vil, bare de kommer frem.

En super tilfreds kunde, som ikke har købt de sidste sikkerhedsposer hos Jakodan.

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

vi bruger dem, og synes de er rigtigt gode - og billige!

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor vi har Jakodan på banen, vil jeg skynde mig at slå til og indskyde en bemærkning.

Vi bruger også Jakodan som leverandør til alt, hvad vi kan slippe afsted med.

Der er bare super god service, og varerne er leveret næsten inden man har sluppet bestillingsknappen.

Hot hed anbefaling !!

De hjerteligste hilsner

Diane

www.froebutikken.dk

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Dianalund
Tilmeldt 20. Jan 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også klart anbefale Jakodan, poserne er super lækre og holder . Man får noget for pengene og samtidig har jeg lige modtaget en helt masse lækre vareprøver som Jakodan har sendt uopfordret. Lækkert :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)