Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse af tøj i poser

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle roserne :-) Folk må snart tro, det er noget vi selv sidder og skriver *g*

Det er helt sjovt at se, hvor mange af vores kunder der bruger amino og følger med i den her slags indlæg :-)

Tilmeldt 17. Jan 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakodan

Nu var jeg lige inde og se på jeres hjemmeside. Det ser rigtig godt ud. Ved T-shirtlounge.dk sender vi ligeledes tøj ud som flere af skribenterne herinde også gør:) Jeg har lige lidt spørgsmål omkring de poser? Fungerer de som f.eks. et maxibrev, altså så man kan komme adresselabel og evt. frimærker på posen og sende den via postdanmark?

 Et godt nytår til alle.

 T-shirtlounge.dk

www.t-shirtlounge.dk
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

T-shirtlounge.dk:

Hej Jakodan

Nu var jeg lige inde og se på jeres hjemmeside. Det ser rigtig godt ud. Ved T-shirtlounge.dk sender vi ligeledes tøj ud som flere af skribenterne herinde også gør:) Jeg har lige lidt spørgsmål omkring de poser? Fungerer de som f.eks. et maxibrev, altså så man kan komme adresselabel og evt. frimærker på posen og sende den via postdanmark?

 Et godt nytår til alle.

 T-shirtlounge.dk

Ja, det kan du godt.

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

T-shirtlounge.dk:

Hej Jakodan

Nu var jeg lige inde og se på jeres hjemmeside. Det ser rigtig godt ud. Ved T-shirtlounge.dk sender vi ligeledes tøj ud som flere af skribenterne herinde også gør:) Jeg har lige lidt spørgsmål omkring de poser? Fungerer de som f.eks. et maxibrev, altså så man kan komme adresselabel og evt. frimærker på posen og sende den via postdanmark?

 Et godt nytår til alle.

 T-shirtlounge.dk

Det kan du sagtens - Det eneste er, at almindelige frimærker (dem hvor man slikker på bagsiden) ikke kan klæbe på den glatte plastoverflade - Vi har godt nok 1 kunde, som jeg ved gør det, men jeg ville nok være bange for, at de faldt af under transporten..

Du kan istedet vælge enten at sætte et label under frimærket eller bruge frankeringsmærker. (Se frankeringsmærker her; http://www.stamps.postdanmark.dk/default.asp?target=indhold%2Easp&bestilling=1)

Det er lige som alm. mærker, man kan bare kun købe dem på postens hjemmeside. Man indtaster det beløb man vil have og får dem med posten næste dag. Vi bruger dem altid, da det er meget nemmere. Man skal heller ikke skille dem ad, da de bliver leveret på en strimmel stykvis. De er faktisk rigtig smarte :-)

Pakkelabels og andet der selv kan klistre, kan også sagtens sidde på.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal også igang med at sende tøj ud (baby-/børnetøj) og har haft kig på disse poser igennem lidt tid nu.

Nu er tiden ved at være, til at jeg skal have nogen hjem.

Nogen som har erfaringer med hvad der er ok i størrelse af tage hjem?

Bliver lige i tvivl om Post Danmarks forsendelsesmål, da jeg oftes sender kasse og som pakker. Men hvor langt op i størrelse kan man gå for at sende som maxibrev?

 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger helt sikkert flest A3 poser, både til børn og voksne.. Men når det er babytøj, skal du nok også have lidt A4 og A5 poser..
Til flyverdragter og den slags, eller større forsendelser, passer det nok bedst med en lidt større model, 50x50 cm eller 40x60cm med håndtag.

Så mit forslag vil være, at du køber fx 100 A5, A4, A3 og en af de store og så kan du se hen af vejen, hvilke du får mest brug for.
Eller også, hvis du gerne vil have lidt mere af gangen, fx. for at komme over fragtgrænsen, så kan du evt. købe 500 A4 og A3 samt 100 A5 og en af de store modeller..

 Et maxi brev må være max 60 lang og max 90 cm i længde+højde+bredde.. Så de to store poser er for store til maxibrev.
A3 posen er 32,5 x 42 cm, så den og de mindre poser kan godt gå som maxibrev.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvis I har kunder udenfor DK, så er dem her måske værd at overveje. - http://www.1step.nu   Hele Europa Rundt til kr. 125,-

-----------------------------------------------------------------------------------

Nyheder: Eurobag - forsendelser op til 5 kg

Eurobagen er en Road Express service for levering af dokumenter og små pakker i hele Europa.

Eurobagen får du til samme lave pris uanset destination i Europa  - og med samme hurtige levering som vores andre Road Express services.

EUROPA PÅ KRYDS OG TVÆRS FOR KR 125,-

Ring 70 20 81 10 for mere info.
1STEP, Copenhagen Logistics and Distribution ApS

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint arrangement....bare ærgeligt, at det p.t. kun er for "køwenhavnere" Sad

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Vejle
Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår deres budskab således at de henter og bringer i hele Europa til kr. 125,- , så bor du i Skagen eller i Skopje, så koster det dig kun kr. 125,- at sende en pakke til KBH, eller omvendt.

Det er formentlig noget netværks samarbejde.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)