Så er jeg klar til at gå på salgstourné med mit ny projekt. Jeg har startet et helt lokalt månedsmagasin, som for alvor udkommer første gang d. 1. april 2006.
Min tanke er, at i en tid hvor alting vokser, må der være et behov for at holde sammen på de små lokalsamfund.
Lokale medier har tendens til at vokse sig regionale, hvilket er fint for regionale virksomheder, men for virksomheder, der har lokalsamfundet som primær målgruppe, betyder det blot øgede annonceudgifter.
I mit magasin rammer man præcist vores lokalsamfund.
Kvaliteten er høj på alle parametre - mens resten af den annoncefinansierede presse sparer på både det redaktionelle, trykkvaliteten og distributionen.
Jeg sætter annoncesalget i gang på mandag, hvor jeg har fået lov til at være "hemmelig gæst" ved handelsstandsforeningens generalforsamling. Her vil jeg præsentere et 16 siders prøvenummer, som er spækket med priseksempler på forskellige annoncetyper og -størrelser. Desuden er der en passende mængde redaktionelt stof med. Jeg tilbyder en rabat til de af handelsstandsforeningens medlemmer, der tegner annoncer allerede mandag aften, og jeg håber på at kunne aftale med et par stykker, at de stiller sig forrest i køen.
Resten af ugen skal jeg bruge på at få afsat så mange annoncer som muligt, og det er her jeg har brug for jeres hjælp. I, som har erfaring med at sparke døren ind og sælge annoncer - kom med alle jeres gode råd.
Hvor er faldgruberne og hvor er guldgruberne?
Interesserede (som gider vente på 2,6 Mb pdf-stof) kan se mit prøvenummer her: http://www.kjers.com/Thyholmnufeb06screen.pdf
Venlig hilsen
Hans |
kanske JV Trading skal have en reklame deri ? ;)
ser ihvertifal spændede ud alt det bedste ønskes herfra.
Janus Vittrup