Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er jeres erfaring med Amino Kapital

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

jeg har det sidste års tid arbejdet på et projekt som nu er klart til at blive gjort til virkelighed. 

Det drejer sig om et plastik emne som skal støbes og sælges. Alt er klart, der er kontakt til støbefirma og hjemmesiden er klar. Vi mangler nu noget kapital så vi kan få gang i støbeprocessen og produktionen af produktet. 

Før at jeg smider 1200 kr på amino kapital, så ville jeg lige høre om der er nogle af jer der har erfaring med det og om det kan betale sig. 

mvh Sebastian

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Find en skraldespand i stedet :-)

Jeg har haft en udefra forespørgelse fra en som spurgte på mit CVR (og som jeg kunne se havde en anden "låneside") han er aldrig vendt tilbage

Jeg kontaktede selv en vedr. evt. fakturakøb - et viste sig at jeg allerede havde aftalt mødet med samme firma via mit eget netværk (der er nu lavet aftale)

Jeg har kontakede ca. 7 mulige investor - INGEN har gidet at svare.

Mange af investorannoncerne er fra 2012 !

Så brug du hellere de 995 + moms på en god middag i stedet :-)

mvh.

Peter

 

 

 

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har oplevet det som et problem, at mange kapitalsøgende er for useriøse med deres ansøgning. Alt for mange der nærmest bare har en ide, og så uden selv at lægge det store i, vil ha en investor "ind over"

Det kan bestemt ikke udelukkes at der er mange nitter mellem de som vil stille op som investorer, men jeg ved også, at der er mange seriøse, så jeg vil nok ikke vove påstanden, at det er spild.

Jeg forstår måske ikke, at Amino ikke kan gi et lille indtryk af hvor mange - eller få - der faktisk har fået en investor ind over, men det er måske jo fortroligt og dermed ikke noget de har fuld statistik over?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4700 Næstved
Tilmeldt 7. Aug 14
Indlæg ialt: 60
Fra  Hygiejnemanden.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jeg har oplevet det som et problem, at mange kapitalsøgende er for useriøse med deres ansøgning. Alt for mange der nærmest bare har en ide, og så uden selv at lægge det store i, vil ha en investor "ind over"

Du har sikkert dlvis ret - Jeg har en 15 siders forretningsplan og drifts- og likviditetsbudget udarbejdet af reg. revisor

Peter

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Mortensen:

Jeg har haft en udefra forespørgelse fra en som spurgte på mit CVR (og som jeg kunne se havde en anden "låneside") han er aldrig vendt tilbage

Jeg kontaktede selv en vedr. evt. fakturakøb - et viste sig at jeg allerede havde aftalt mødet med samme firma via mit eget netværk (der er nu lavet aftale)

Jeg har kontakede ca. 7 mulige investor - INGEN har gidet at svare.

Mange af investorannoncerne er fra 2012 !



Hej Peter

Der er jo ikke noget galt i at investorer står der i flere år, mange leder løbende efter ting at investere i og dertil kommer der ca. en ny investor på hver 3. dag.
At du ikke har haft held med det er jeg ked af, men det er der mange andre der har.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Mortensen:
Jeg kontaktede selv en vedr. evt. fakturakøb - et viste sig at jeg allerede havde aftalt mødet med samme firma via mit eget netværk (der er nu lavet aftale)


Og du fik kontakt, det er jo fint. Men det er jo ikke vores skyld at du selv havde fundet frem til manden :-)
Nuvel, godt du fik løst din udfordring.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har der været rigtig mange tråde på amino fra folk der søgte penge. Tror jeg har set over 100 over de sidste mange år.

Jeg kan tælle på 1 hånd hvor mange af disse der faktisk havde en chance for bare at få så meget som en email fra en seriøs investor. Jeg ved ikke hvordan amino kapital er. Har ingen erfaring, men ud fra hvad jeg ser på amino generelt, så har folk der søger penge et seriøst problem med at forstå hvad det egentlig kræver at tale penge ud af folk der er seriøse. Der skal simpelthen bare mere til en hvad folk leverer, eller tror de bør leverer. I min verden ligger fejlen altså hovedsageligt hos de penge søgende.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Trappevaskeren:

Nu har der været rigtig mange tråde på amino fra folk der søgte penge. Tror jeg har set over 100 over de sidste mange år.

Jeg kan tælle på 1 hånd hvor mange af disse der faktisk havde en chance for bare at få så meget som en email fra en seriøs investor. Jeg ved ikke hvordan amino kapital er. Har ingen erfaring, men ud fra hvad jeg ser på amino generelt, så har folk der søger penge et seriøst problem med at forstå hvad det egentlig kræver at tale penge ud af folk der er seriøse. Der skal simpelthen bare mere til en hvad folk leverer, eller tror de bør leverer. I min verden ligger fejlen altså hovedsageligt hos de penge søgende.



Jeg er helt enig. Mange af de annoncer folk laver på Amino Kapital, er så fyldte med stavefejl og mangel på info, at man tager sig til hovedet.
Jeg forstår ikke at folk kan være så ligeglade.
Men tude over de ikke får penge, det kan de...

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Been:

Hej Amino, 

jeg har det sidste års tid arbejdet på et projekt som nu er klart til at blive gjort til virkelighed. 

Det drejer sig om et plastik emne som skal støbes og sælges. Alt er klart, der er kontakt til støbefirma og hjemmesiden er klar. Vi mangler nu noget kapital så vi kan få gang i støbeprocessen og produktionen af produktet. 

Før at jeg smider 1200 kr på amino kapital, så ville jeg lige høre om der er nogle af jer der har erfaring med det og om det kan betale sig. 

mvh Sebastian

Har du forsøgt banken evt vækstfonden ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)