Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at starte mit eget TØJMÆRKE!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er en fyr, som har fået en ide med min ven, nemlig at starte vores eget tøjmærke. Da vi ikke har erfaringer med det overhovedet, har vi svært ved at få det startet op og kunne virkelig bruge hjælp herindefra! Vi ved godt det kræver hårdt arbejde hvis man skal få det til at køre, og vi er selvfølgelig villige til det.

Hvis der er nogle der kender nogle kontakter der kan producere tøj, eller hvis bare der er nogle der kan hjælpe os, så må I meget gerne skrive!
Vi håber på svar! :-)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en god ven og forretningspartner, som har alle de nødvendige kontakter mht. produktion af tøj. Hvis I er seriøse og har et budget på minimum 30.000 kr. til jeres første produktion, så kontakt mig gerne på Daniel@TradeALot.dk, så skal jeg sende jer videre. 

Kvaliteten af tøjet kan I selv bestemme. Der kan også produceres tøj, som har samme kvalitet som high end brands som Ralph Lauren osv.

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Tak for svaret. Vores budget er dog ikke så stort, da det er noget, som vi blot vil have "ved siden af" og derfor ikke vil leve af det. Har du en form for kontakt til et sted hvor vi blot kan prøve at få produceret tøj, men ikke i så store omkostninger? Vi vil ikke lige smide alle de penge, hvis det nu mislykkes. Håber du forstår.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Jul 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Har i tænkt over hvor meget i selv kan klare?

Kan i selv lave en hjemmeside? Kan i selv designe tøjet?

det er altid fedt at have et overblik over hvad man selv kan klare og hvad man skal have hjælp til

www.purevodka.dk 

Luksus vodka online

Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi kan godt lave vores egen hjemmeside. Vi kan ikke selv producere tøjet, naturligvis... Nok heller ikke designe det. Vi starter helt fra "scratch". Har ingen erfaringer.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 90
Fra  Basuba.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Må være ærlig og sige, at hvis I ikke har 30.000 og 'kun' vil have det ved siden af, så;

Spar op indtil i kan gå all-in og lav en masse research - indtil da - lad det være i drømmen.

 

Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen er der ikke mulighed for at skabe sit eget tøj, bare prøve det... Uden at det skal koste 30.000? Det behøver ikke at være tøj i store mængder.

Tilmeldt 6. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Fx bare 5-10 stk. t-shirts eller lignende for at se om det er noget.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke i kan gøre det billigt, hvis I vil have en designer til at tegne et flot motiv til tøjet og bagefter en producent til at trykke det på 5 trøjer. Ellers skal i måske finde en designer og se have de kan lave af flotte motiver og bagefter finde en producent og tage ud og se om deres kvalitet lever op til det i forventer.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)