Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redesign af wubi.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino-brugere,

Så er www.wubi.dk blevet redesignet og umiddelbart mener vi kun at der er nogle småting der skal rettes til. Belært af Thorborg, så har vi haft et bureau til at hjælpe os. Arbejdet er endnu ikke helt afsluttet og derfor så vil jeg meget gerne høre både jeres meninger generelt, men også om I mener at der mangler noget eller noget der åbenlyst kan gøres bedre.

Her taler jeg kun selve design delen, da udvalget af slips, priser osv. ikke er noget de har med at gøre.

I er selvfølgelig velkommen til at kommentere tingene alligevel, men primært vil jeg gerne lige redde eventuelle mangler inden vi får lukket opgaven af.

 På forhånd tak.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke et løft dit site har fået, man føler sig virkelig velkommen når man kommer ind, og ser med det samme nogle flotte slips. Stor ros for førstehånds indtrykket.

Der er nogle småting som du nok lige bør få rettet.
Når musen føres over navnet på produktet bliver det meget lyseblåt og umuligt at læse
Den nederste lyseblå boks synes jeg ikke passer ind i designet.
Jeg savner noget mere markant opdeling af menuen i venstreside, den bliver meget lang og sammengnidret.
Hvorfor dælen har du gemt indkøbskurven så godt? Vælger man at lægge et produkt i kurven og kigge lidt videre inden man tjekker ud så er det altså ikke nemt at finde indkøbskurven(jeg ved den står som link i den lange venstremenu, men jeg tror ikke alle opdager det )

Ellers al held og lykke med siden.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har lige siddet og kigget lidt på jeres side, samt et par af konkurrenternes. Jeres side er uden sammenligning den bedste og flotteste! De andre når jer ikke til..ja, slipseknuden.

Men..wubi?? Spøjst navn, og måske et der leder tankerne til "Jubii", "Hubii", "Happii" og så fremdeles. Når jeg søger på "slips" på Google, ville jeg måske i første omgang vælge et navn der siger lidt mere om slips.. Men nu ved jeg jo bedre ;-)

 /Jacob

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side.

Jeg har 3 ting:

1. Indkøbskurven er for svær at finde.
2. Jeg forventede at se hvad forsendelse koster, da jeg klikkede på menuen forsendelse.
3. Jeg savner et billede af en Full Windsor knude

Held og lykke med din side.

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

siden er blevet flot.. og klar til julesalget ;-) !

jeg forvekslede først ordrestatus med indkøbsvognen og kom derind istedet...  og ja, irriterende at man ikke kan finde fragtprisen...

men flot og tiltalende webshop...

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jo rene Guldkorn I kommer med. Bliv endelig ved.

Det var lige præcis sådan nogle ting jeg har overset. Genialt.

Mht. fragten så er den gratis :)  Men det kunne godt være at jeg skulle skilte lidt mere med det.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Med lidt EPO kan en ellers standart-scannet-shop se sådan ud..... fandme flot! Wink

Men som de andre siger skal visse "knapper" synlig gøres mere..... inkl NYHEDSBREV funktionen. Den skal bare være (LÆS=meget) synlig på forsiden, det virker! 

Prøv evt at skaffe dem op på den øverste del af siden..... måske lige under "sidehoved".

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

wonderbaum:

Jamen det er jo rene Guldkorn I kommer med. Bliv endelig ved.

Det var lige præcis sådan nogle ting jeg har overset. Genialt.

Mht. fragten så er den gratis :)  Men det kunne godt være at jeg skulle skilte lidt mere med det.

 

Alt hvad der er gratis skal der skildes med !..  Især sådan noget som fragt.. Det er jo et kæmpe plus at det er gratis, men ved forbrugeren ikke dette, og sidder frebrilskt og leder efter prisen uden at kunne finde den.. Kan du evt. miste kunden...

 Hvorimod hvis du faktisk skriver det, kan du finde flere kunder ;)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er den pæn! Hvem har I dog haft til at lave det design for jer? Embarrassed

Gode input fra jer - og fedt at Mr. Wubi lytter!

Lad mig give et input til andre shopejere: LYT, LYT, LYT, LYT - og lær at se bort fra, hvad I selv synes ser "sødt" ud. Tag imod det, der SÆLGER!

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe... Ja hvem mon Thomas Big Smile - Det er et rigtigt godt stykke arbejde I har leveret.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)