Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onsite Seo

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Seo folk :)

Jeg har i længe ikke gjort noget ved min on site seo og hellere ikke andet seo udover lidt linkbuilding når tiden har været der.

Jeg søger derfor en en der har forstand på dette og gerne vil hjælpe mig på vej i den rigtige retning.

Min webmaster tools viser en masse errors og fejl urls, som kommer fra min egen side, så dette vil jeg også gerne have hjælp til?

www.queeninfashion.dk 

Hilsen Helle

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Søger du nogen der kan lave det på betaling, eller er det sparring du søger?

Hvis det er sparring, så findes der et hav af artikler online med hvad du kan gøre. Alternativt vil jeg meget stærkt anbefale at du melder dig ind i et netværk for webshops. Sådanne et netværk er vi medlem af, og vi har lært sindsygt meget den vej igennem.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det har jeg ikke umiddelbart

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:

Hej Helle

Søger du nogen der kan lave det på betaling, eller er det sparring du søger?

Hvis det er sparring, så findes der et hav af artikler online med hvad du kan gøre. Alternativt vil jeg meget stærkt anbefale at du melder dig ind i et netværk for webshops. Sådanne et netværk er vi medlem af, og vi har lært sindsygt meget den vej igennem.

Jeg har ikke meget tid til SEO selv, så ønsker at betale mig fra det samt have en der er guider mig til små ting jeg evt selv kan :) Alt seo på min shop har jeg selv stået for (næsten).

Hvad er det for et netværk du er med i?

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere forskellige firmaer som gerne laver SEO arbejde for webshops. Typisk for et fast beløb hver måned. Men der findes også mange svindlere derude. Så husk at forlange en rapport med hvilke mål de arbejder med, og hvilken fremgang der har været.

Den gruppe vi sidder med i er en sammenslutning af 20 - 25 små og mellemstore webshops. Vi mødes en gang om måneden, og har typisk indlæg med forskellige eksterne. Eksempelvis sidste gang var det en advokat som holdt foredrag om de nye ehandels regler :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:

Der er flere forskellige firmaer som gerne laver SEO arbejde for webshops. Typisk for et fast beløb hver måned. Men der findes også mange svindlere derude. Så husk at forlange en rapport med hvilke mål de arbejder med, og hvilken fremgang der har været.

Den gruppe vi sidder med i er en sammenslutning af 20 - 25 små og mellemstore webshops. Vi mødes en gang om måneden, og har typisk indlæg med forskellige eksterne. Eksempelvis sidste gang var det en advokat som holdt foredrag om de nye ehandels regler :-)

Har haft et firma ansat for t par år siden men ellers har jeg haft fokus på et andet område af mit firma og shoppen har stået hen.  Mange firmaer tilbyder heldigivs at hvis man ikke rykker sig på google så får man penge tilbage. Men jeg tænkr mere i struktur/opbygning/onsite seo på shoppen først inden jeg bygger ud af.

Lyder som en rigtig god ide, der går ofte mange ting tabt når man arbejder helt alene og ikke sparre med nogen

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle:
Har haft et firma ansat for t par år siden men ellers har jeg haft fokus på et andet område af mit firma og shoppen har stået hen.  Mange firmaer tilbyder heldigivs at hvis man ikke rykker sig på google så får man penge tilbage. Men jeg tænkr mere i struktur/opbygning/onsite seo på shoppen først inden jeg bygger ud af.

Bare lige så du er OBS på det, så vil jeg nu stadigvæk forlange en rapport, som en af de andre skriver. For en no-cure-no-pay-aftale som du skriver om, er ikke nødvendigvis det bedste for dig. Hvis du f.eks. hyrer et SEO firma, som bruger nogle lidt for smarte metoder, vil det stadigvæk skade dit site, selvom du ikke ender med at betale for det, og så er pengene et eller andet sted et lille problem. Du skal du i hvert fald lige være OBS på, så det er helt sikkert en god idé at være med i et netværk, hvor man diskuterer gode erfaringer. Viden er godt. :D

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle:

Lyder som en rigtig god ide, der går ofte mange ting tabt når man arbejder helt alene og ikke sparre med nogen

Lige præcis... Sådan en gruppe skulle alle være i :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 170
Fra  queeninfashion Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:

Helle:

Lyder som en rigtig god ide, der går ofte mange ting tabt når man arbejder helt alene og ikke sparre med nogen

Lige præcis... Sådan en gruppe skulle alle være i :-)

Bestemt, spørgsmålet er bare hvordan man finder sådan en gruppe her i Nordjylland

http://www.queeninfashion.dk/

 Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)