Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke fremvist handelsbetingelser ved B2B køb

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil høre jer om der er nogen der ved om jeg kan træde ud af en aftale, på baggrund af at sælgeren ikke har vist mig handelsbetingelser, samt hverken har gjort opmærksom på der er nogen, og heller ikke tilsendt den sammen med faktura? Jeg finder ud af her 2 måneder efter at der faktisk er handelsbetingelser tilknyttet - det eneste sted de er, er gennem et link på en konto jeg først modtager efter aftalens indgåelse, og jeg ville ikke have købt ydelsen hvis jeg havde set dem, eller fået oplyst der var nogle handelsbetingelser. 

Burde sælger ikke have gjort mig opmærksom på dette inden, og sendt disse til mig? Samt burde han ikke have medsendt dem med fakturaen jeg modtog pr. post i det mindste selvom jeg også først modtog den et par uger efter?

Jeg har benyttet halvdelen af min ydelse, og jeg overvejer derfor at gøre indsigelse så jeg ikke skal betale den sidste halvdel.

Det skal siges at det ikke er nogen stor sum, jeg har bare slet ikke været tilfreds med ydelsen, så jeg kan se at dette er den eneste måde jeg kan få retfærdighed på :)

Mvh. Troels

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)