Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til Ny Alliance hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, valgkampen gik - som vi nok alle ved - igang her for leden. Jeg fik da en oprigning om jeg kunne inden for 2 dage producere en hjemmeside til folketingskandidat Benjamin Dickow, og jeg takkede ja.

Hjemmesiden har været oppe et par dage og kunne godt tænke mig at høre, hvad I synes om min hurtige løsning, designmæssigt.

 Hjemmesiden er www.Benjamindickow.dk (Åbner i nyt vindue!).

 På forhånd tak!

 

/Yngvi 

Dbh. Yngvi

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes at det er en flot hjemmeside, nej det er ikke bare for at være flink.

Det er en flot farvekombination, og pæn grafik.

Men linket om personen, der er ingen tekst ?

Og så er der lige hånden til venstre som skygger lidt for >Ved du hvem 'du' < måske lidt hudfarve bagved.

Men altså en meget flot side i sin helhed.

Nåh ja, nederst på siden står der: Der tages forbehold for ændringer.

Den kan jo forstås på to måder Smile

Mvh.

 

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
flot, men den hvide kasse med teksten er uendelig mod hoejre (Safari-browser)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 :p Tak for svar.. hehe.. Det med hånden gør ikke så meget, jeg fik da dig til at tænke over hvad da virkelig stod, så du brugte tid på at regne det ud, og fik vel noget ud af det.

mht. det i bunden med ret til ændringer.. haha, den forstår jeg godt :b Den burde man måske lige se på engang. (:

 

Ang. safari browseren (som jeg i øvrigt aldrig har hørt før), så går jeg ikke ud fra, så mange bruger den. Men skal da nok forsøge at få den tilpasset.

 

/Yngvi 

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

 Og forresten.. grunden til at nogle sider evt. ikke er udfyldt skyldes siden ikke er blevet opdateret af Benjamin Dickow - i dette tilfælde - selv. Men det kommer så hurtigt som muligt. Halvdelen af siden er fyldt ud.

 

/Yngvi! 

Dbh. Yngvi

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Safari er Apples browser. Den har normalt kun eksisteret til Mac OS, men er vist også lige kommet til Windows.

På vores side er lige under 2 % af besøgene med Safari (sikkert de gange, hvor vi selv har testet, om det virker :-).

Apples andel er stigende, så det bliver formentlig vigtigere på lidt længere sigt, at man også får understøttet Safari.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg synes det er en flot hjemmeside. Det matcher partiet og dets farver, og hvis der kommer lidt mere indhold på den begynder det at blive rigtig godt! :-)

Det var ret kort sagt, men egentlig er det vel også det eneste jeg sådan lige kan sige om det, godt initiativ og det viser seriøsitet at have sin egen personlige hjemmeside som politiker.

Held og lykke med det! 

Mvh. Artemis

 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hey.

Links i midten ("Sider som er opdateret: Mærkesager, Kontakt.") forsvinder da de bliver hvide ved mouseover.

"Valgkampen 2007 er i gang" i toppen er lidt sløret.. Ellers er jeg ikke så vild med den sidste box i øverste højre hjørne (den hvor der står" Vores største opgave er at...") men efter at have set NA´s nye hjemmeside, forstår jeg bedre. Det er et viavar af forskellige farver. Den var sgu kønnere før.

mvh

Jacob 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)