Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtig er P - forhold?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal starte min egen butik hvorfra jeg vil sælge kager, både som alm udsalg samt bestillingsvarer, som bryllupskager. Jeg påtænker at det skal være i København, som Frb.

Hvor vigtig er p forhold, dvs., vil jeg allerede have skudt mig selv i foden hvis det ikke er optimalt, men kun en sidegade til butikken? Det sted jeg påtænker er i nærheden af Frb. centeret, hvor der er gode muligheder for parkering, men alt over 2 meter er langt at gå med en tung kage.

Fra Herning
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 198
Fra  NORLY Denmark Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie

Jeg vil mene, at P-Forhold til en fysisk butik er alfa og omega - og måske i sær med dine produkter.
Forestil dig at gå med den dyreste kage i flere 100 meter i øsende regn?
Såfremt det ikke er muligt og få en god placering, er det under alle omstændigheder vigtigt at "vise vej", for at få kunder i butikken.
Er det tæt på et center, er det selvfølgelig en stor fordel, da de alligevel holder der i forbindelse med dagligvarekøb f.eks.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 09
Indlæg ialt: 39
Fra  Jesper W. of Copenhagen Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Julie,

Jeg er enig, P-forholdene for en forretning som din er rigtig vigtige. 

Men - hvis det er et problem, så kan du jo overveje, om du kan adressere problemet på en anden måde, f.eks. ved at have en virkelig fed og smart emballage, der gør det nemt at transportere en fancy kage, uden den tager skade. Den slags kan ligefrem blive et gimmick - og kan forresten også åbne for muligheden at sende en kage i en taxa eller sådan noget.

Eller du kan se på, hvad dine muligheder er for at levere, det kan også blive en interessant konkurrenceparameter, hvis man kan få det til at hænge sammen (via en Car2Go, måske?)...

Good luck!

:)

Jesper W.

www.jesperwille.com

Jeg hjælper virksomheder med at værdiforøge gennem kundeoplevelsen: www.jesperwille.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)