Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan det meldes til politiet

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Roji:

De fik af vide at de ikke må befinde sig i kantine fordi de er kaldt på anderledes, og kun må bruge bagtrappen. Det har de gjort i to år hvor alt har fungeret fint. Man kan hun melde min ansat til politiet pga. Den sendte besked?

 

Jeg forstår ikke helt, hvad du skriver.

Men det burde jo være dig og din kontakt i det andet firma, der løser sådan en konflikt. Og det er i hvert fald ikke en god taktik af din medarbejder, at klage direkte til det andet firma. Han skulle være gået hjem til sin chef (dig) og få dig til at rede trådene ud.

Så er det din opgave at finde ud af, om der reelt foreligger en aftale om, at dine ansatte spiser i det andet firmas kantine, samt hvad der er gået galt i kommunikationen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Mar 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis muligt ville jeg flytte den ansatte væk fra den virksomhed allerede fra i morgen.

Hvis du beholder den ansatte så byt med en fra en anden virksomhed/kunde.

Lyder som en konflikt der hurtigt kan eskalere hvis ikke den bliver lukket. Tag en rolig snak med virksomheden og derefter en med dine ansatte så den slags fejl ikke sker igen. Virksomheden er, som allerede nævnt, din kunde og dine ansatte er ikke ansat i virksomhederne.

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Historien er helt sandt. Jeg er ikke bange for miste kunden da jeg selv er træt af samarbejdet med dem. Men tak for hjælpen :),

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Roji:

Historien er helt sandt. Jeg er ikke bange for miste kunden da jeg selv er træt af samarbejdet med dem. Men tak for hjælpen :),

 

Nå, men der slap der da lidt af sandheden ud...

men det er alligevel ikke en historie, der klæder dit firma. Og hvis din nuværende kunde fortæller om dit firma til andre, kan det da have langt værre konsekvenser, end en evt. politianmeldelse kunne have haft. 

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har ret. Der ventee mig en lang dag imorgen.

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er jo perker, det jeg kan på 3 år i denmark, er godt klaret af mig. Og nej jeg kan desværre ikke dansk 100 procent.

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Men til jer andre, tak fordi i tog jeres tid til at svare på mit spørgsmål, jeg er ikke super god til dansk og forklare mig men jeg prøver og bliver mere dygtig til det med tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Muligvis har du ret - men det er ikke noget, som har min interesse, hverken i fritid eller forretning

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så må du holde dig fra at svare på min indlæg. Du spiler selv din tid. Det er svært at kende alle lov i Denmark. Jeg er dum når jeg spørge, men jeg lærer ikke hvis jeg ikke spørge. Amino.dk har hjalpet mig meget.

Tilmeldt 14. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At være dansk og kan dansk er forskelligt, men pyt da. Jeg har meget andet at lave. Men tak for dine svare

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)