Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Third Field er på vej!!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra bjæverskov
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 48
Fra  RBL Photo Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino folk

Efter måneders hårdt arbejde, utallige mandetimer og en hel del møder på de mærkeligste steder er mig og mine to kompagnoner virkelig glade for at kun være dage væk fra at lancere Third Field.

i den andledning synes jeg at i skulle være nogel af de første til at få besked om vores planer for lanceringen. Vi har netop sat vores pre-launch site igang, du kan tjekke det ud på www.thirdfield.eu

Vores fulde webshop vil være oppe om 1 - 2 uger, og jeg vil være sikker på at i ved, hvornår vi går i luften med den!

I mellemtiden ville jeg være utrolig taknemmelig hvis i ville hjælp være med at sprede ordet! Her er en lille mini guide til hvordan:

1) Gå til vores hjemmeside www.thirdfield.dk

2) På første side af sitet, skal du indtaste din e-mail for at tilmelde dig vores mailingliste.

3) På den anden side, skal du henvise venner via dit eget tilpassede link tilbage til Third Field - og som en bonus kan du optjene og modtage gratis Third Field produkter og barber dig helt gratis den næste stykke tid!

På forhånd vil jeg meget gerne takke dig for alt din hjælp og støtte. Vi ser frem til at fortsætte med at dele Third field med jer og vi værdsætter at du fortæller verden om os! ;-)

Med Venlig Hilsen
Rasmus
Third Field 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)