Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

woodfashion.dk er i luften, feedback søges..

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Jeg har netop åbnet op for min shop www.woodfashion.dk 

Et større sortiment er netop på vej ind, men hvordan synes i webshoppen fungerer? er der noget jeg kan gøre anderledes? 

og det var www.woodfashion.dk 

Vh Ole 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Jeg synes det er en fin side der er helt i tråd med tidens design-tendenser, men det der umiddelbart slå mig det er at det mere ligner taburetter end borde..... Jeg synes din side og dine produkter SKRIGER på nogle livsstilsbilleder!

- og så forstår jeg ikke helt hvorfor du også sælger plakater?? Ikke lige den oplagte synergi??

Held og lykke med siden og held og lykke med det nye sortiment :)

Hilsen Morten 

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. 

Mange tak for din feedback. Det med nogle livsstilsbilleder vil jeg med 100% sikkerhed gøre noget ved, fordi vi ser produkterne på en forskellige måde!

igen tak og god dag 

Vh Ole 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole, 

Tillykke med din nye shop. 

Jeg synes det er fint, at du har et call to action 'above the fold' - dog kunne du have noget mere rammende produktinfo der også. Kræs for det, fortæl om materialet, håndarbejdet, motivationen bag. 
Storytelling er i det hele taget noget, du kunne slå meget mere på - billeder fra produktionen, af menneskerne, der laver bordene. Folk skal føle, at du får noget unikt og skal have en historie at fortælle deres gæster derhjemme. Gør dine kunder interessante, så skaber du word of mouth.

Og ja, livsstilsbilleder asap! Det er ikke til at forestille sig størrelsen på dine borde ud fra, hvad du viser nu. 

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pf1. 

Mange tak for dine uddybende svar, og du har fuldstændig ret. Der skal noget mere liv, det er noget jeg vil gøre noget ved - tak igen for den meget detaljeret svar. 

God dag 

Vh Ole 

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

PF1: Hvor vil du mene jeg skulle tilføje billeder af produktionen? 

Fra Århus
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tre oplagte muligheder hvor du kan fortælle om produktionen, to internt på din hjemmeside og en ekstern:

1) I 'Om Woodfashion'. Her har du lige nu en masse tekst som der ikke er nogen, der gider at læse. Skyd en video eller to i stedet. Du kan få nogen til at lave en fed video for 5000 kr.

2) I dit image reel på toppen af din landing page. Lige nu kører det samme billede og call to action tre gange. Her har du i stedet muligheden for at gå efter forskellige kundetyper. Du har dem, der allerede ved, de vil købe og som trykker på 'køb nu' knappen. Så har du dem, der er på vippen, men som lige skal overtales. De vil gerne have mere information om produktet inden de er klar til et køb. De kunne lækre imagebilleder og billeder af produktionen være en god måde at give dem et blødt skub i den rigtige retning. 

3) Sociale medier - produktionsbilleder og videoer vil være oplagt til at bruge på Youtube, Instagram og Facebook, og også gerne i en blog.

Apropos blog - sådan en ville være rigtig gavnlig for dit SEO. Og husk at få et call to action på din 'Om woodfahion' side efter du har lagt produktionsbilleder ind, så du får folk tilbage til shoppen, nu hvor du har varmet dem op :)

Platform 1st designbureau - freelance løsninger til virksomheder!

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side. Jeg syntes næsten i skal vise større variation af produkter på forsiden. Jeg fik personligt det indtryk at i ikke solgte andet end de træ borde der vises.

Det havde nok fået mig til at smutte hvis jeg søgte efter andre træ produkter.

Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Woodfashion.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Byggemanden.

Mange tak for dit svar, det er noget som vi vil få kigget på hurtigst muligt. 

God dag. 

vh Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 80
Fra  Podshop.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Jeg er rigtig imponeret over din hjemmeside, det ser rigtig godt ud Smile. Personligt ville jeg gøre den øverste bjælke sort, så den matchede jeres simplistiske sort/hvid stil.

[Manuel signatur med link fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Podshop.dk - Billige earphones, høretelefoner etc. Music

FRI FRAGT, brug koden: AMINOPODS

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)