Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bedre konvertering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 10. Aug 13
Indlæg ialt: 122
Fra  Drinkwell.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har været en omgang rettelser igennem og søger endnu en gang konverteringstips til http://drinkwell.dk/ 

Jeg ser frem til nogle gode tips & råd.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror der der står Tilføj kurv ved alle varerne, skal gøres mere spændende da det tog tid for mig at opdage de var der.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Din menu er ikke centeret og det får siden til at fremstå som en lille smule urolig og roddet... Ved ikke om det vil øge din knvertering at rette det, men det vil ihvertfald få det til at se bedre og mere "streamlined" ud.

Mvh.

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres Mastercard, Visa og dankort logo kunne måske gøres lidt mindre. Jeg tror det vil gøre det mere flydende. Lav footeren sort, istedet for mursten, det vil give det et fedt look. 

Ellers lækker side.

 

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Sørg for at alle links rundt omkring jeres site som sender kunderne væk åbner i et nyt vindue. Her trykkede jeg på Google+ nede i bunden, hvor jeg fint nok blev henvist til jeres Google+ side - Men pointen er her, at ved at lede mig væk fra jeres shop kan jeg blive inspireret af de ting som du inviterer mig til. Dermed sagt er der en stor risiko for, at jeg helt glemmer dit site og bliver helt fanget af Google+'s store univers - Med andre ord, en potentiel mistet kunde.

En ting jeg savner er, når jeg handler på et website, klikker jeg tit på et billede af et produkt i håb om at se det i et større format (Tror mange kan skrive under på jeg ikke er den eneste der bruger denne funktion): Her føler jeg det fra jeres side er glemt, at der på det store billede også skal være en knap, hvor man kan købe produktet.

Hvis du analyserer på det, så vil nogen folk blive mere købevillige efter at have set det i stor størrelse. Så lad dem for dælen da få lov til at købe det! Sørg for at der er disse "call-to-action" knapper alle de steder, hvor der er varer, men ikke mulighed for at købe her og nu.

Har set mange eksempler på, at man kan øge ens konvertering ved at "presse" kunden til at købe - Dette er oftest illustreret ved, at man laver et så kaldt "timeglas" der står på ens side og tæller ned - Du har sikkert selv set det mange gange, bestil inden 2 timer og modtag allerede i morgen blah blah. Noget som bestemt er en mulighed for jer.
Fra København
Tilmeldt 7. Feb 10
Indlæg ialt: 367
Fra  Anton Hoelstad ApS - Google Ads ekspert & AdWords specialist Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er utroligt mange punkter i topmenuen! Jeg ville nok skære ind til benet, og kun have det vigtigste i toppen, altså produkternes kategorier. Derfor ville jeg nok smide kundeservice, blog, opskrifter og infoen om jer selv i footeren i stedet. Er folk virkelig interesseret i disse punkter, så skal de nok finde dem selvom de er placeret i bunden af siden. Og samtidig vil du give de besøgende langt færre muligheder for umiddelbart at klikke på noget som ikke resulterer i salg.

En anden ting der slog mig er jeres bar i toppen med telefonnummer, fragt etc. Det var det absolut første jeg lagde mærke til, og det mener jeg ikke er hensigtsmæssigt, da det bør være vigtigere at jeg lægger mærke til billederne. Men fordi baren har samme farve som topmenuen, en så stærk kontrast til designet, så lagde jeg først mærke til den. Jeg ville klart vælge at lave den mere afdæmpet i farvevalg, så den stadig var synlig, men at man fokuserede mere på jeres billeder og menuen med produktkategorierne.

Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)