Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er et redesign nødvendigt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino,

Jeg er medindehaver af http://www.everlight.dk. I må meget gerne komme ind på hvad der kan gøres bedre? Hvor der skal sættes ind? Ris/ros.

Se overskrift. Vi synes selv vores design ikke er flot nok, hvad synes i?

 

Skriv hvad der falder jer ind om webshoppen. Yes

Tak! Smile

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

"Er et redesign nødvendigt?"

Hvis du vil have gang i salget ja, hvis ikke nej Smile

Nej, jeg vil rode jer til at lave en shop der som minimum er designmæssigt flottere og mere brugervenlig ift. jeres konkurrenter, I vil helt klart kunne finde nogle meget brugbare ideer fra bogen E-pusher.

Da vi er lidt i tidspres har jeg ikke haft tid til lige at gå i dybden med sitet og hvad der lige kan forbedres, men I er meget velkommen til at kontakte os og få nogle gode salgstricksSmile

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det klare svar! Smile

Jeg vil da helt klart benytte mig af dit salgstrick-tilbud.

Vi omsætter da for nogle kr. pr. dag, men jeg vidste næsten godt at den var gal mht. brugervenlighed/flothed. Da jeg har læst E-pusher Lite.
Så er glad for at få bekræftet mig selv af en proff! Cool


Men kom endelig stadig frisk med jeres indskydelser! Yes

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes pt. at den er flot, enkel og troværdig. Jeg ville købe jeres produkt (hvis jeg stod og manglede det og I var de billigste Smile)

Mht. om I skal kaste penge efter det, vil jeg sige at det er afhængigt af hvor "stort" I vil gøre det og tjene på det. Hvis I skal ud og kaste en masse penge efter et design, men ikke har tjent så mange på det eller ikke ved hvor stort I vil gøre det, vil jeg ikke mene at I skal gøre det. Jeg vil fint mene at I kan køre det videre i "det små" og jo: jeres logo er flot!

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Tak for din kommentar.

Jeg har den holdning at vi lige så godt kan gøre det så godt som muligt, nu når vi alligevel gør det. Smile
Men hmm, din kommentar gav i hvert fald stof til eftertanke. Tak!

Lad dem bare komme! Wink

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes faktisk jeres webshop er ganske "okay"

Den er UTROLIG nem at navigere rundt i og ganske ligetil.

Når det så er sagt, så savner jeg selvfølgelig et lidt kønnere design. Her tænker jeg primært på topbanner, menu, farvevalg etc.

Derudover kunne jeg godt ønske i fremstod mere troværdige. Skriv noget mere om hvem der står bag, hvad xenon pærer er, hvorfor man skal handle hos jer etc.

Stort held og lykke - Det skal nok bli godt :-)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i har brug for et nyt design! Mit førsteindtryk var en side, som var lavet meget nemt/hurtigt! Hvis i vil sælge mere tror jeg, at det er vigtigt i lave et mere proffesionelt design. Stadig enkelt og brugervenligt, men det skal bevidne om mere seriøsitet og "modenhed?" Hmm

Men held og lykke med shoppen! Yes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)