Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - min web drukner i

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

andre revisorer og revisionsfirmaer

Men jeg har niche, som jeg gerne vil have til at skinne via min web og budskabet herpå (se nederst)

Er der nogen Web / Sales Marketing experter herinde, som har tid og lyst at se min web efter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart, så få dig en ny webmaster

1) Medmindre det er kaffe der er dit speciale, så få et nyt topbanner
2) Hvad går det her lige ud på? Hvor du er hostet og at du kender DK-Hostmaster, virker malplaceret.
    "CJ Revision © 2007 • DK Hostmaster - One.com • CJ Webmaster Management"

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm - tror man bliver nødt til at kalde din nuværende hjemmeside noget i stil med en 'do over'... Mit forslag, er at gribe din kommunikation ud ad til an på en helt helt anden og friskere måde..

 

Hvad har man som iværksætter brug for ?.. - Vejledning og svar !.. entydige svar, og ærlige svar !..
Hvorfor ikke skrive en bunke relevante artikler du kan dele ud af på din hjemmeside ?..

 

Kunne det være en mulighed for dig må du da meget gerne kontakte mig på brian@inmoto.dk ..  :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for dine kreative inputs

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvori består din Niche!?? -du kan starte med at beskrive den på forsiden.....! derudover vil jeg sige få fat i en der kan ændre lidt i billederne og menu'erne.

Jeg ville begynde at skrive en masse brugbar informationer på side, som dine kunder "gratis" kan brug. Tænk sig, hvis de site blev stedet hvor din målgruppe altid startede med at sørge info fordi der altid var ny og gratis information.

Claus

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lavet hjemmesiden?
Kaffebanner, ja den malplaceret - med at skifte den ud
Tak for input

mvh.
Claus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt feedback - min niche skal fange min målgruppe

Jeg har selv bygget den, så den er langt fra færdig

Tak for inputet

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Væk med kaffen og ind med nogle regnskaber på et bord - eller hvad du nu kan finde som siger revision. Så er teksten lidt stor og klodset så den skal justeres lidt ned så det bliver lidt mere elegant.

Som der allerede er nævnt så hjælper det altid at have gratis informationer og råd tilgængelige. Så kigger folk måske lige forbi for at få et tip + at når man søger på google så vil dine små artikler så være med til at du bliver fundet.

Så kunne du evt. lave en lille AdWords kampagne på google også hvis du vil ofre lidt penge på markedsføring.

Held og lykke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

hvad tager for at lave en UP-TO-GO site for mig, jeg havde påtænkt 6 sites + evt. en rullebanner med billeder/nyheder

 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Jensen:

Hej Brian

hvad tager for at lave en UP-TO-GO site for mig, jeg havde påtænkt 6 sites + evt. en rullebanner med billeder/nyheder

 

 

 

Pyyyh - nu er jeg ikke meget for at skrive priser sådan offentligt herinde mere, da man enten bliver rakket ned for enten at være for billig , eller at man er totalt over mega dyr..

Med det kendskab jeg har til brnerachen ligger vi nok på det billige niveau, men stadig til en pris hvor vi selvfølgelig leverer kvalitet !.

 

Har du en mail jeg kan sende til , så skriver jeg lige et tilbud der istedet ;). 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)