Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - min web drukner i

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Jensen:
hvad tager for at lave en UP-TO-GO site for mig, jeg havde påtænkt 6 sites + evt. en rullebanner med billeder/nyheder
 

Godt valg. På den tid det vil tage dig, at lave hjemmesiden selv, kunne du i stedet have tjent nok på din revisorgerning, til at betale et bureau for det 3 gange :)

Udover bare hjemmesiden, så tænk på markedsføring online: AdWords, søgemaskineoptimering, synlighed i relevante forums.

Selv en flot hjemmeside tiltrækker ikke kunder, medmindre den bliver markedsført og indeholder noget der er værd at bruge tiden på. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har de seneste par timer lavet min website om, synes du den er blevet mere sigende / målrettede

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Jensen:

Hej,

Jeg har de seneste par timer lavet min website om, synes du den er blevet mere sigende / målrettede

 

 

Hej igen..

 Altså... Spørgsmålet er lige så meget, om man har en professionel kommunikation ud ad til..
Ord er ikke alt - det er altså det visuelle du dømmes på først.. Meget før dine besøgende begynder at læse hvad der

Derfor er det vigtigt at have en professionel indeover når man laver ting som dette. Det gør det, efter min erfaring, meget meget lettere for dig, at få visualiseret det budskab du gerne vil.

 

Og hvis du ser på det fra en økonomisk sysvinkel (du er revisor, så gør du jo sikkert ;) )...
Bruger du fx. 4-5.000kr (vil jeg mene en side som den jeg foreslog dig, vil koste ca..).. Så skal der ikke mange revisor timer til at tjene sådan en side hjem igen..

Det er jo faktisk gratis at få lavet hvis du siger du bruger 4.500kr på at få den lavet, og derved får 10 timer du istedet kan bruge som revisor.. Så har du vel egentlig tjent penge ved at vælge at ringe til os ?... 

  

 

(Lad os undgå en pris-krig for denne tråds ejers skyld, og holde os til emnet! - tak).. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Jeg kan helt klart tilslutte mig de andre aminoer, der foreslår lidt professionel hjælp. Jeg kan se, at du hr haft fat i en skabelon fra One.com, og det er jo helt fint, når der "bare skal laves en hjemmeside". Når du er ude i et professionelt ærinde, hvor kunder gerne skulle vælge dig fremfor andre, er du nødt til både grafisk og indholdsmæssigt, at have noget der tiltaler folk.

Jeg synes du skal vente med at bruge penge på markedsføring og i stedet bruge lidt på en web designer - det er også rart at have en at sparre med, når man forsøger s ig i det kreative ;o)

God fornøjelse med det og med venlig hilsen
Steen Damkier

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

 

Du skal have proffesionel hjælp.

Din side er stor slem. Du kan være sikker på at den skræmmer kunder væk, jeg ville aldrig vælge en revisor som havde så lidt selv kritik men sin firma profil. Jeg ville være bange for hvad du ellers havde lav selv kritik med.

 Ved godt jeg er meget ligefrem nu, men det er nødvendigt.

Til forskel fra mange af de andre kan jeg heller ikke lave en hjemmeside selv, jeg kan heller ikke lave mit regnskab selv. Der noget man skal have professionel hjælp til.

Men med den side du har nu er det bedere ikke at have en.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere herinde har været inde på, koncentrer dig om det Du er god til og betal dig for alt andet.

Det er måske meget sjovt at have lavet sin egen side, og Du sparer nogle penge, men dine kunder render skrigende væk.

Du vil miste mange penge i det lange løb hvis Du beholder den side Du har i dag, og så dyrt er det ikke at få en side lavet af en prof. :) 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, jeg tror vist - at alle andre end mig selv synes at jeg skal professionel hjælp

Men er der så ikke nogen som kan fortælle mig hvad jeg skal gøre, istedet for bare at sige, brug en professionel webdesigner.

 Jeg vil meget gerne selv, men mangler noget sparring.

Mangler en webdesigner, som råd og vejlede her i gemmen, så jeg opså selv lærer at lave hjemmeside.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Når Du skal have nye sko, laver Du dem så også selv? Eller går Du ned til skoforretningen og køber dem der?

Det tager lang tid at lære at lave en rigtig flot og brugbar hjemmeside, hvorfor bruger Du den ikke på det Du er god til?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ikke sammeligne sko og en hjemmeside

Skoen er lavet til et formål - formen og udseende kan du jo ikke røre ved.

Web, ja tager noget tid at lære, men den også skal redigeres og formes løbende, hvis jeg ikke selv kan det, kan det være lige meget med at have den.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, god fornøjelse med hjemmesiden. 

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)