Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Website - min web drukner i

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Jensen

  

Du er selv i et professionelt erhverv.

 

Du bør om nogen vide at alle kan lære de grundlæggende ting i et regnskab, men et er at vide det et andet er at have forstand på tal, det er der bare nogle som aldrig får.

 

Ofte er meget kreative mennesker, meget uinteresseret i regnskab.

 

At designe websider er som at designe tøj. Alle kan lære at sy, men det er ikke nok! Det er de sidste detaljer der gør forskellen mellem noget stort og noget hjemmesyet sjask.

 

Meget direkte sagt, når du ind til videre ikke selv har kunne se, at din hjemmeside var, stor slem så er der så godt som 100% sikkert, at du ikke har det medfødte talent for at se den slags.

 

Jeg ved det, jeg kan heller ikke selv lave en pæn hjemmeside.

 

Du må selv som revisor, have rystet på hovedet over en klient som, ville lave sit regnskab selv, bare for at du skulle lave det om gang på gang. Og måske havde det været meget billigere og nemmere at du havde lavet det hele fra starten.

 

Det er det dine amino venner prøver at sige til dig, du skal have professionel hjælp.

Det er masser at dygtige hjemmesidedesignere her i Amino, skriv en tråd hvor du specificere hvad du gerne vil have lavet og spørger om et tilbud og nogle referencer.

Så vælger du en hvor du kan lide stile og kemien passer.

 

Det betyder ikke at du ikke selv kan være med til at præge din side, du fortælle designeren om de ideer du har inde i hovedet, og så er det designeren opgave at på det til at se godt ud.

 

Du kan også bede om at få det lavet sådan at du selv kan oprette nye side i samme design, og selv indsætte tekst.

 

Held & lykke og lad os se det endelige resultat i denne tråd.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer alle sammen.

 Jeg må nok indrømme, at når meldinger er så mange og så direkte, må jeg nok til selverkendelse og søge hjælp

 Det sidste her fra "Selvstændig I/S" var vist hovedet på sømmet - tak for det ?. -

Citat:
 
Du må selv som revisor, have rystet på hovedet over en klient som, ville lave sit regnskab selv, bare for at du skulle lave det om gang på gang. Og måske havde det været meget billigere og nemmere at du havde lavet det hele fra starten.
 

Jeg tror at jeg vil oprettet en tråd og se hvem tilfalder mig bedst.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg kan ikke sige andet, end at vi gang på gang får kunder inde der igennem længere tid her ivrigt forsøgt sig med selv at lave deres hjemmeside - og hver gang ender det i samme case..

De har brugt hundredevis af timer, på at skabe et... Mindre godt resultat... Istedet for at arbejde med det de virkelig er gode til, og tjene sine penge på det, har de spildt mange tusinde kr. på ikke at kontkate os fra start, og istedet bruge sine timer på det selv..


Det koster ikke alverden at få lavet en professionel hjemmeside af os der faktisk kan finde ud af det, så det er næsten for dyrt at lade være ;) ..



Nu ville jeg selvfølgelig gerne byde ind på denne opgave også, men har simpelthen for meget gow på for tiden..

Held og lykke med at finde den rigtige mand til jobbet.. 

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Claus Jensen:

God beslutning.

Og selvfølgelig kan du lære at designe et godt website og markedsføre det godt. Ligesom du vil kunne lære at bygge et hus fra grunden.

Så hvis du har en brændende interesse for at bygge dit eget website, synes jeg du skal gå i gang med at lære dig de mange dicipliner. Der er en masse at lære, det kræver håndværk og årelang erfaring. Der findes ingen checklister eller gode råd som erstatter det.

Indtil du når dertil, synes jeg det er fornuftigt at overlade bygningen af dit firmas website til erfarne håndværkere.


Til Brian Fraende:

Ja, det virker som spild af tid og ressourcer. Alligevel er det måske vigtig proces som nogle skal igennem. Dertil forestiller jeg mig, at du undgår en del kommentarer som "Ej, det kan da ikke tage mere end et par timer at lave en hjemmeside. Min nabos søn har lavet en på 20 minutter!" :-)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)