Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabil produktion af elektronik?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2076
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøvede at sende en PB, men funktionen virker ikke. Har et par muligheder til dig.

Fra Hjøring
Tilmeldt 8. Dec 14
Indlæg ialt: 8
Fra  Cre8tek Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stephan

Cre8tek udvikler og producerer elektronikprodukter i Kina. Udover en udviklingsafdeling med design-, produktions-, og elektronik ingeniører, har vi egne produktionsfaciliteter med bla. plastsprøjtestøbning, aluminiums trykstøbning, værktøjsfremstilling mm. På vores egne montagelinje samles og testes produkter inden de pakkes i æsker klar til salg. I tillæg hertil har vi et stort Netværk til kvalificerede leverandører i Kina, som vi bla. bruger til produktion af pcba (printkort).

Du kan læse mere om os og se eksempler på produkter vi har lavet her: http://www.cre8tek.dk/cases

Hvis du har at gøre med et meget komplekst elektronikprodukt (print) vil jeg anbefale at du i første omgang rådgiver dig ved elektronik udviklingshuse herhjemme. Jeg kan anbefale et par stykke. Bare skriv eller ring til mig.

Med Venlig Hilsen

Rune Lundsted Jensen

mobil 60244639 / rlj@cre8tek.com / www.cre8tek.dk

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. Tak for alle jeres svar :)

Da jeg umiddelbart ikke er i stand til at modtage beskeder herinde, så ville jeg blive glad hvis i kunne maile mig i stedet.

stephan3@gmail.com

Håber at høre fra jer :)

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad siger du @Michael?

Kan I ikke levere det?

Vh.
Necklas

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Lundsted Jensen:

Hej Stephan

Cre8tek udvikler og producerer elektronikprodukter i Kina. Udover en udviklingsafdeling med design-, produktions-, og elektronik ingeniører, har vi egne produktionsfaciliteter med bla. plastsprøjtestøbning, aluminiums trykstøbning, værktøjsfremstilling mm. På vores egne montagelinje samles og testes produkter inden de pakkes i æsker klar til salg. I tillæg hertil har vi et stort Netværk til kvalificerede leverandører i Kina, som vi bla. bruger til produktion af pcba (printkort).

Du kan læse mere om os og se eksempler på produkter vi har lavet her: http://www.cre8tek.dk/cases

Hvis du har at gøre med et meget komplekst elektronikprodukt (print) vil jeg anbefale at du i første omgang rådgiver dig ved elektronik udviklingshuse herhjemme. Jeg kan anbefale et par stykke. Bare skriv eller ring til mig.

Med Venlig Hilsen

Rune Lundsted Jensen

mobil 60244639 / rlj@cre8tek.com / www.cre8tek.dk

Det virker som et meget spændende og gennemarbejdet setup I har. 

Hvordan styrer I tegnings og dokumentationsdeling med Kinesiske myndigheder?

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Fra  Damvig A/S Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

tråden er over 4 år gammel?

Flemming

Prototal Damvig A/S
3D-printed solutions til prototype og produktion.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)