Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til fodboldwebshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg er en dreng på 17 år der til dagligt går i 1.g på et alment gymnasium. Jeg har inden for det sidste år interesseret mig meget for iværksætteri. Nu vil jeg virkelig gerne prøve at komme i gang med min egen virksomhed, og prøve det med at kunne drive sin egen virksomhed. Mine store overvejelser ligger i at starte en webshop, hvor jeg vil modtage ordrer som jeg selv har mulighed for at pakke osv. hjemmefra. Jeg er godt klar over at jeg ikke skal ud for at finde guldåren men jeg vil virkelig gerne prøve det at styre økonomien i en virksomhed og skabe resultater. Jeg er naturligvis klar over at den endelige idé skal være en idé som jeg brænder for, og at det er nemmest at finde den selv. Så dette indlæg er også bare til at inspirerer mig selv eller andre i mit sted.

Mine interesser er inden for fodbold, så det ville være oplagt hvis det var noget inde for dette miljø.

Jeg er ikke i tvivl om at målgruppen skal være unge på min egen alder.

Jeg vil høre om der er nogle erfarne gutter der kan komme med en god idé til noget man kan starte op, gerne inden for fodboldverdenen eller blot noget andet.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46479
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at lyde som dræber af fornøjelsen, så skal du vide, at man ikke må optræde som virksomhed hvis man ikker er 18 da man jo ikke kan tage normalt ansvar - f.eks i forbindelse med forbrugerlov eller tage gæld på sig med mere - læs ULOVLIGT MED VIRKSOMHED SOM UMYNDIG UDEN DISPENSATION Der er også lidt tanker om løsninger via forældre. Ellers, og bedst kan man få dispensation ved at forældrene tager ansvaret på sig til man er 18 som i STARTE VIRKSOMHED SOM UMYNDIG PÅ DISPENSATION 

vh john h

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken var heller ikke at få en idé i dag og så starte en virksomhed i morgen. Jeg er blot ude efter noget inspiration som jeg måske kan byde videre på.

desuden bliver jeg 18 til januar👍

Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste problem jeg kan se på fodboldsiden er at Unisport er så store og veletableret på markedet.  

Jeg sad selv med ideen for mange år siden at lave en differetieret webshop med udstyr til "alternative" sportgrene som kampsport, amerikansk fodbold, svømning osv. 

Jeg tror at Unisport er for stærke og store, men alt er relativt og det afhænger jo af hvordan man udfører jobbet. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)