Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er frustreret over at ville det så meget

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Kan jeg lokke dig til at smide en privatbesked min vej?

Dine tanker lyder utrolige spændende :-)!!

Tilmeldt 4. Dec 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusinde tak for alle jeres svar!

Dette er mit første opslag på Amino, så jeg ved ikke om folk generelt foretrækker at blive bevaret enkeltvis eller om det er cool nok at lave en overordnet besked som tak på alle svarene. Jeg er gået all-in på fællesbeskeden, så håber ikke at nogen bliver stødt :)

Først og fremmest endnu engang tak for alle svarene. De har virkelig været opløftende og motiverende, men mest af alt hjulpet mig med at få søvnen ud af øjnene, så jeg nu kan se på min drøm med et par friske øjne.

For selvfølgelig skal jeg bare springe ud i det, for hvornår får jeg ellers muligheden igen? Og hvad så, hvis jeg mister lidt penge, dem kan jeg altid tjene igen :)

Jeg blev student i sommeren 2013 og valgte efterfølgende at arbejde i et års tid og rejser nu Asien rundt med min kæreste. Vi lander først i Kbh igen d. 3 februar, så jeg kan selvfølglig ikke kaste med ud i noget inden da. Alligevel har jeg efterhånden formået at få udarbejdet en ret lang liste af ideer undervejs, både i den dyrere ende og i den helt billige, så mon ikke der er en idé iblandt som jeg kan kaste mig over når jeg kommer hjem, når træure måske ikke er satset værd alligevel.

Jeg tænker lidt at opdatere dette opslag, når jeg er kommet hjem og er startet op med en idé, så i kan følge med hvis i har lyst :)

Fortsat rigtig dejlig dag

Vh

Rasmus

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)