Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken bank?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Sådan var også i Danske Bank, men sådan er det ikke længere.
Der bliver alt afvist pr. automatik, hvis der ikke er dækning på kontoen og det kan jeg ikke leve med.
Men min rådgiver arbejder nu på at ændre det, så nu må vi se.

Dbh Martin
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 2/11/2006 9:37:09 AM Forfatter: Martin Thorborg Hej Mikkel Sådan var også i Danske Bank, men sådan er det ikke længere. Der bliver alt afvist pr. automatik, hvis der ikke er dækning på kontoen og det kan jeg ikke leve med. Men min rådgiver arbejder nu på at ændre det, så nu må vi se. Dbh Martin

Så helt FYRET er de ikke?
 
Hvorfor får du ikke bare oprettet en kassekredit/bevilget overtræk til de tilfælde hvor der ikke er likviditet nok på den konto du betaler regninger fra. Problem solved!
 
Mvh,
Jacob.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/11/2006 11:27:12 AM Forfatter: JH DK

Dato: 2/11/2006 9:37:09 AM Forfatter: Martin Thorborg Hej Mikkel Sådan var også i Danske Bank, men sådan er det ikke længere. Der bliver alt afvist pr. automatik, hvis der ikke er dækning på kontoen og det kan jeg ikke leve med. Men min rådgiver arbejder nu på at ændre det, så nu må vi se. Dbh Martin

Så helt FYRET er de ikke?
Hvorfor får du ikke bare oprettet en kassekredit/bevilget overtræk til de tilfælde hvor der ikke er likviditet nok på den konto du betaler regninger fra. Problem solved!
Mvh,
Jacob.



Jo de er helt fyret, men det virker som om de vil strække sig langt for at jeg ombestemmer mig og mere firkantet er jeg ikke. Med en undskyldning i hånden, dækning af mine udgifter og en ændring af deres måder at håndtere tingen i fremtiden, vil jeg tage situationen op til fornyet overvejelse.
Mht. kassekredig har du helt ret, det vil løse min situation. Jeg er bare af den opfattelse at jeg ikke skal bruge min tid på at finde ud af hvordan de skal drive deres forretning, så jeg bliver glade.
Der er ikke nogen der skal bukke og skrabe for mig, jeg vil blot have den fleksibilitet jeg mener at have krav på og har haft før.


Dbh Martin

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har fra rådgiververdenen gode erfaringer både med Jyske Bank og Sydbank, hvorimod jeg ofte har konstateret at rådgiverne i Nordea og Danske Bank er klædt for dårligt på når vi snakker om rådgivning om skat, typisk i forhold til aktieinvesteringer og pensionsordninger.
 
Men som det også bliver sagt her. Når vi taler økonomi/regnskab skat m.v. er det ikke firmanavnet men de personlige relationer og personerne bag der gør det. Det gælder såvel i forhold til gode som dårlige oplevelser.
 
 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Såvidt jeg ved er der meget forskel fra afdeling til afdeling. Dvs at hvis du fx havde en anden afd hos Danske Bank, så kan det være at der slet ingen problemer var.

Det afhænger vist også af, hvordan den pågældende bankdirektør kører "biksen" ...
 
Jyske ´Bank har vi desværre kun dårlige erfaringer med.
 
Til gengæld har jeg kun hørt dårligt om BG Bank. Men hvor om alt andet er, så er det dem vi konverterer til her inden for de næste par uger. Efter et bankmøde er min kompagnon og jeg utrolig positive!
Side 3 ud af 3 (25 indlæg)