Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan byder man på et Domæne?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 


Jeg har et domæne jeg gerne vil købe. Det er en Kineser der har en bådbutik af en eller anden art 

som ikke er international, men alligevel har .com som jeg gerne ville have. Jeg har skrevet til ham 

og han er interesseret i at sælge den såfremt jeg kommer med et bud. 

Hvordan vurdere man hvad sådan en hjemmeside koster? Kan man vurdere det på en måde?

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det er meget svært at sætte pris på et domæne, specielt hvis det ikke bliver "flittigt" brugt, så jeg tror du skal byde ind med en pris som han mener er en fair deal. Jeg ville sætte mig lidt i hvad han laver osv, for derefter at vurdere det "rigtige" bud.

Når det er sagt så er der nogen der bare under INGEN omstændigheder vil give afkald på domæner, underordnet hvilket bud der skulle komme.

Held og lykke

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Junes:
Det er en Kineser der har en bådbutik af en eller anden art 

Junes:
men alligevel har .com som jeg gerne ville have

For det første, hvordan er du blevet kontakt af den "Kineser", som lige har den domæne som du skal bruge. (Spam mail). Han har sikkert ikke nogen domæne når du har sendt penge til ham. Har modtaget mange tilbud på domæne, som ligner nogle af mine andre domænes, som de gerne ville sælge til mig.

Hvis du skal bruge et .com domæne så køb et nyt fra en domæne udbyder, feks. nameshep.com til 10 - 12 dollar, så bliver du ikke snydt.

Mvh. Niels

Webdesign

 

 

https://itwebsite.dk

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gode erfaringer med Sedo (www.sedo.com). God support osv. Jeg købte 'staticdata.com' gennem dem. Jeg synes, du skulle kontakte dem for at høre, om de kan hjælpe dig. Deres pris starter ved 60$. Hvis du ønsker det, kan jeg stille en generel forespørgsel til min kontakt?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Madsen:
For det første, hvordan er du blevet kontakt af den "Kineser", som lige har den domæne som du skal bruge. (Spam mail). Han har sikkert ikke nogen domæne når du har sendt penge til ham. Har modtaget mange tilbud på domæne, som ligner nogle af mine andre domænes, som de gerne ville sælge til mig.

De kontaktede mig ikke, det var mig der spurgte om jeg kunne købe deres domæne. Og så skrev han at jeg skulle komme med et bud. 

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle give 20.000$ for Ohab.com efter at have forhandlet ned fra 40.000$, Jeg syntes det er enormt dyrt, men det skulle være prisen.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Jensen:
Jeg skulle give 20.000$ for Ohab.com efter at have forhandlet ned fra 40.000$, Jeg syntes det er enormt dyrt, men det skulle være prisen.

 Hej Dennis.

Det var da næsten for billigt. Her er næsten den samme domæne.

Ohab.club SPECIAL! Add to favorites $7.88/year
 
Mvh. Niels
Webdesign

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)