Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Feedback med ny design www.youpark.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

 Jeg har brug for Jeres hjælp.

www.youpark.com har fået nyt design og alt slags feedback vil være behjælpeligt. Stavefejl samt knapperne er igang med at blive udbedret.

Da vi har en forholdsvis høj Bounce rate ( ca 40%) ville jeg især godt vide om siden er klar kommunikeret ud til de besøgende.

Der er pt. +55.000 besøgende på youpark.com om måneden.

Ser frem til Jeres feedback

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Synes det ser rigtig godt ud.

Stilrent

 

Held og lykke med det.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være det bare er hos mig.. Men jeg syntes produkt siderne loader meget langsomt, og jeg sidder da alligevel med en 4 mbit forbindelse.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Ja har du faktisk ret i, den loader lidt langsomt. Tog 7 sekunder hos mig før jeg kom ind på et af produkterne. 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ContentIsKing:

Hej Aminoer

 Jeg har brug for Jeres hjælp.

www.youpark.com har fået nyt design og alt slags feedback vil være behjælpeligt. Stavefejl samt knapperne er igang med at blive udbedret.

Da vi har en forholdsvis høj Bounce rate ( ca 40%) ville jeg især godt vide om siden er klar kommunikeret ud til de besøgende.

Der er pt. +55.000 besøgende på youpark.com om måneden.

Ser frem til Jeres feedback

 

Jeg skulle bruge alt for lang tid på at finde ud af hvad siden gik ud på, og stadig var jeg ikke helt sikker på jeg havde fundet ud af det.

syntes at der er alt for meget blanden af engelsk og dansk tekst

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter jeg skrev har jeg nu lige brugt lidt mere tid på din side.

 og ok kan godt se hvad det er du sælge.

Men jeg syntes at den er meget uoverskuelig. Jeg tro kun jeg ville ende med at købe en varer, som jeg vare blevet anbefalet eller linket direkte til.

Kom jeg ind via banner eller ligende, var jeg væk igen med det samme.

Du ville helt sikkert have en varer som ville tiltale mig, men jeg ville ikke bruge tiden til at surfe rundt.

 

 

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

lige en ting til.

Når jeg nu nævner et problem så burde jeg jo også have en løsning eller et forslag til dig, men det har jeg desværre ikke beklager.

 

Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Super - I skal have tak alleseammen indtil videre.

 

Site speed er noteret og vi vil arbejde videre med det.

 

Nogen forslag til hvordan man kan gøre siden mere overskuelig således at besøgende på en hurtig måde kan finde ud af - hvad siden handler om?

 

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skrive en kort tekst om konceptet under eller over feltet, hvor man vælger mobil og så sætte banneret lodret ude i højre side.
Ved ikke om det kan bruges, men synes der mangler forklaring.

Jeg forsøgte lige at bruge mobil søger funktionen og synes den skulle laves om. Når jeg fx vælger Nokia som producent og skal vælge model står der "nokia" foran alle modellerne. Jeg ved godt at det er nokia modeller da jeg lige har valgt det. Dette gør at jeg ikke kan trykke på "n" og komme hurtigt ned til N95. Synes i skal fjerne alle producent navnene under "model".

Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for inputtet Kristian - jeg kan godt se hvad du mener. Det bliver tilrettet snarest. Arbejder også videre med at gøre siden hurtigere.

 

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)