Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kigger du efter kunst til din virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg er nysgerrig. Har du for mange hvide vægge i din reception eller på dine kontorer? Hvor ville du kigge efter kunst, hvis du skulle udsmykke din virksomhed?

Jeg er fotograf og jeg håber, at jeg med tiden kan sælge nogle af mine fotografier til virksomheder, der ønsker noget anderledes og unikt at kigge på i løbet af arbejdsdagen. Men jeg er i tvivl om, hvordan jeg bedst kan gøre opmærksom på mig selv i den forbindelse.

Er det ren Facebook og Google-ads vi snakker? Eller er det mere mund-til-mund metoden jeg skal håbe på?


Håber meget på Jeres gode råd.


Venlig hilsen Simon.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

En oplagt mulighed kunne være et salgopslag på Amino sammen med en fremvisning af dine fotografier. Du skal ofre en måneds penge til en enkel måneds Amino Plus, men får lidt feedback og forhåbentligt et par salg.

Dernæst ville jeg først og fremmest fokusere på de steder, hvor folk kan se dine fotografier uden at skulle igennem klik først. Det kunne være Facebook. Du kan også prøve at få nogle af dine fotografier opsat steder, hvor dine målgrupper befinder sig. Det kunne være hoteller, hvor du tilbyder, at de kan hænge der gratis mod, at der hænger en reference til dig ved siden af fotografierne. Det har man set mange steder, og vil tro at det kunne virke meget godt.

Tilmeldt 9. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil. Tak for et hurtigt og godt svar. Det er nogle gode idéer :-)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Nu er jeg en af personerne bag denne side men derfor vil jeg da alligevel anbefale den :)

Du kan også bruge siden MyArtSpace.dk til at vise dine billeder frem på. 

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)