Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plakater i A1, A2 og A3

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er igang med at starte virksomhed og for at holde udgifterne nede i starten, søger jeg en samarbejdspartner som kan printe plakater i A1, A2 og A3. Der skal typisk printes på 170g. papir
Det er RET vigtigt at du lægger i området af Herlev, da jeg i perioder vil skulle afhente dagligt. Oplaget er endnu usikkert, men tænker vi sammen kan finde nogle fornuftige løsninger.

Jeg glæder meget til at høre fra dig.

Mvh Kenneth Popp

K

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

  Har du ikke overvejet sådan noget som drop-shipping, hvor producenten af plakaterne også står for at sende dem - med dig som afsender?
Så slipper du for at skulle finde en lokal trykker, men navnlig også for en masse tidsspild på at skulle hente plakater hver dag.

Vi har selv en del kunder i MediaMouse som netop får kørt forskellige produktioner hos os. Og jeg vil mene at det er 9 ud af 10 som får sendt plakaterne direkte afsted. Så det er ret få som vælger at afhente og det er typisk dem som selv skal fysisk overlevere til slutkunden. 

Så overvej eventuelt dropshipping, med mindre du helt specifikt har brug for at kunne afhente.

/Jesper 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)