Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kunne gøres bedre?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner.

Efter 100vis af rettelser på ww.IndustriBasen.dk kunne det være rart at høre hvad i mener kan gøres bedre.

Er siden brugervenlig?

Er der de informationer i synes er nødvendige.

Er designet iorden?

Hvad synes du kunne gøres bedre?

På forhånd tak.

 mvh

Morten

www.IndustriBasen.dk

Danmarks online industri markedsplads

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Få en sprog kyndig til at gennemgå hjemmesiden, da der er nogle stavefejl. Jeg er selv en spade til at stave, men det kan skræmme folk væk.

Mvh

Chris

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må være nogen der har noget mere? Stavefejlene som du siger der er vil blive rettet i denne uge så det skulle komme på plads...

 

er der ikke andre der kan give nogle gode fif eller råd til www.IndustriBasen.dk

mvh

Morten

www.IndustriBasen.dk

Danmarks online industri markedsplads

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser godt ud, god funktionalitet, eneste ting jeg faldt over var jeres "nyeste annoncer", hvis den kunne lave lidt højere, så den flugter bundlinien af de andre indholdsruder.

 Ellers godt tiltag, held og lykke med det.

/Jens

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil synes du skal fremhæve din "opret GRATIS annoncer". Du kan løse det ligesom www.dba.dk har gjort det.

Jeg vil sige at dette er meget vigtigt at få synliggjort, da det jo er hele grundlaget for din forretning, at folk opretter annoncer.

 

Mvh.,

Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

 

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
ganske ok. Virker dog ikke paa Mac
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ville være optimalt at de fremhævede annoncer kunne ses, uden at man skal scrolle ned på siden. Desuden ville det være smart hvis de nyeste annoncer fulgte brugeren rundt på siden, når man klikkede rundt. Eller at du byttede rundt på nyeste annoncer og fremhævede annoncer så de ses først.

Mvh

Chris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

1 - det mest saliente / synlige er "gratis" ordet og medfølgende firkant - hvor vigtigt er det at påpege at oprettelse af annoncer er gratis? Er det da noget ganske nyt og fantastisk? Nej vel? Så drop det hellere.

2 - I udfører to funktioner: man kan SØGE og man kan INDRYKKE. (indenfor jeres niche som er transport- og produktionsmaskineri) Derfor er det LANGT mere logisk at opdele pladsen i to - den mindste er "indryk annonce" (33pct plads) og "søg" (66pct plads) med alle søgefelterne samt området til visninger af resultaterne.

Fjern alt der ikke er nødvendigt i denne tjeneste: fjern "nyeste anoncer", minimér pladsen til "fremhævede" eller fjerm dem helt hvis i ikke tjener penge på dem, fjern landkortet (selvom i tydeligvis er meget stolte af det) og indbyg landsdelssøgningen i søgefelterne.

3 - Selvom man laver en "niche-den-blaa-avis" kan det altså godt se pænt ud. Stræb ikke efter at gå dba i bedene - men find hellere jeres eget udtryk, for eksempelvis et nemt og logisk design. Brug en "trip-trap-træsko" process der kun indeholder det nødvendige information, et elegant men minimalistisk design og satser på at finde sit personlige udtryk.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)