Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør søges til fræsning af træklodser

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Godt nytår.

Jeg mangler en producent af en træklods jeg skal bruge som vægophæng til en opsats vi er ved at lave. nederst er der et billede af klodsen – den måler 4 x 4 x 8/6 cm og udfordringen er, så billigt som muligt, at få produceret disse klodser med en udfræsning der passer til et fyrfadslys midt på siden, samt til et skjult beslag på bagsiden. Klodsen skal være i eg eller lignende og vi regner med at vi i første omgang skal bruge ca. 1000 stk. Er der nogen der kender nogen der kan klarer sådan en opgave?

 Det haster en del med at få priser, da produktet skal sælges på Formland Messen i slutningen af måneden.

På forhånd tak.

Kim

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv http://www.saga-moebler.dk/dk/hvad-kan-vi.html 

hvis de er for store ? så prøv et lille snedkerværksted, som kan lave dem "ind imellem" andre opgaver så de bliver så billige så muligt. Men mit bud er at de nok kommer op i 350 + kr stykket

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Ikke specielt smart at komme et fyrfadslys ned i en træholder, lyset kan blive meget varmt muligvis antænde træet. 

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.

Ravn, vi har testet det flere gange og snakket med en ekspert om det, så vi har rimelig godt styr på det, men tak for påmindelsen.

Hagbart, 350 kr er selvfølgelig på ingen måde ikke interessant. Vi er i kontakt med et par lokale snedkere, som vi afventer tilbud fra. Jeg kan i øvrigt se fra tidligere indlæg vedr emnet at du har haft problemer med at få de rigtige priser.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en PB

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen afhænger af hvilken kvalitet af træet i ønsker og hvor meget finish der skal til. Det ser på billedet meget rå ud med skarpe kanter!?

Det er ALT for dyrt at fræse, det er langt billigere at bore hullet til lyset.

Pris mellem 10 og 100 kr - alt afhængigt af kvalitet og finsih krav, vil være realistisk.

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har jeg, det kan bestemt godt betale sig at undersøge mange firmaer, da det er svært at få en god pris på en produktion her i landet.

jeg vil nu mene at starin ikke blivr 100 grader varmt og kan godt stå i et træklods, bare der er lidt luft, så varmen kan slippe væk fra siderne. 

Mvh
Hagbart

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12675
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hagbart:
jeg vil nu mene at starin ikke blivr 100 grader varmt og kan godt stå i et træklods, bare der er lidt luft, så varmen kan slippe væk fra siderne. 

Der tager du helt fejl mht temperaturen.  I øvrigt flammen være langt varmere end 100 grader.  http://www.nbi.ku.dk/spoerg_om_fysik/fysik/stearinlys/

 Husk på at det er dig som producent der er erstatningsansvarlig hvis dit produkt forvolder skade (ildebrand).  

 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Kan du evt sende en PB med flere oplysninger som træsort,fræse eller bore, finish på klodsen

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 62
Fra  dims Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

PCB :

Hejsa
Kan du evt sende en PB med flere oplysninger som træsort,fræse eller bore, finish på klodsen

PCB, jeg kan ikke sende dig en PB, men vil du ikke sende mig en mail på kim@dimsdims.com, så skal jeg nok sende dig detaljer:)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)